mustangmedusa

Alla inlägg under januari 2012

Av Medusa Corsfeldt - 7 januari 2012 17:20

Natten som var, sov killen hos mig!!   Blev att se på skräckfilm, spela spel, bada bubbelbad å massa mys å bus!!   Så det blev inte att jag bloggade mer igår. Pojjken min, e' mina småbröders idol, verkar det som. Heheh.... 

Idag har vi bara åkt runt massa med hans bil, men nu e' vi hemma hos honom å sitter vid datan.... xD  


Idag har vädret vart dåligt å tråkigt...... Jag börjar längta till sommaren.... ;o


   

Av Medusa Corsfeldt - 6 januari 2012 17:46

Idag blev det att gå upp ganska skapligt för att åka till Busfabriken!! Det e' ju gratis för vuxna, bara de går in med nåt barn, så jag gick in med bror Emil...  

Det e' ett himla kul ställe för alla åldrar har man ju märkt!!


   Full zoom med kameran när det skulle åkas från en brant rutchkana!! Adam ville åka i Albins knä å det fick han, medan Emil åkte sj....


   Sen fick man ju åka massa själv oxå, för bröderna ville det!! Här kunde man åka tre samtidigt i varsin kana.  


   Emil & Albin 


   


     

Efter Busfabriken så blev det att åka till Toys'R'us.

Emil & Albin blev smurfar ett tag!!  


Men nu sitter jag hemma i soffan med datan på magen. Ja, hur annars skulle jag kunna göra detta blogginlägg?! Hohoh....       

Av Medusa Corsfeldt - 5 januari 2012 19:03

En sån här mobil har jag:


Jag har haft den sen den tolfte november 2010 (d.v.s ganska länge) å jag kan tala om för er att den e' skitbra tkr jag!!! Antar att det e' många fler som har lr har haft en likadan, eftersom den var väldigt populär ett tag.... Jag tkr att det e' skönt å bra att den e' som en liiiiten dator, med en siffra för varje knapp. Aldrig nånsin skulle jag vilja ha en iphone lr nåt annat skit med enbart touch, för en sån går ju sönder nästan direkt..... Typ alla har ju en sån lr liknande nu för tiden. Men jag kmr aldrig vilja ha en med enbart touch. Tänk er själva om en touch-skärm går sönder, då kan man ju inte göra ett skit. Har man knappar på telefonen, kan man ju fortsätta skriva å allt, nästan som vanligt liksom!! En annan bra grej med telefonen jag har e' att den e' ganska liten å smidig. En iphone lr HTC å liknande e' ju bara stora å klumpiga tkr jag å då brukar de inte ens få plats i fickan.....


Så jag kmr alltid vara nöjd med min xperia x10 mini pro!!!    

Av Medusa Corsfeldt - 5 januari 2012 14:04

Nu sitter jag å pysslar med min egen bok som jag kallar The book of Medusa. Nån gg när den e' klar så ska jag förklara mer å kanske visa er!!  

Det e' sååååå skönt å bra att ha körkort å då såklart ha egen bil, så man kan åka vart man vill, när man vill!!!   

Jag håller även på å beställer massa bilder från Fujifilm, de e' verkligen bra å man får bilderna inom två dagar!!   

Jag vet dock inte vad som händer sen, men det får man ju se då... heheh....  


   Det e' så skönt att må bra!!   

Av Medusa Corsfeldt - 4 januari 2012 13:01

Idag jobbar både mamma å pappa, så just nu e' jag barnvakt åt mina två yngsta bröder Emil å Adam. Men inte så länge till, för då ska jag åka till Linköping å gå på mellandagsrean å sen ska jag vänta på killen min tills han slutar jobbet å sen ska vi hitta på roliga saker, eftersom vi firar 14 månader tsms idag!!    


Emil, jag & Adam    




 

Denna bild va från när jag hade ett modelljobb som pojken min, fäljde med mig på. Han vägrade vara med på "större" å tydligare bilder. Men han ställde iafal upp på sånahär bilder...  

   

I love you  

Av Medusa Corsfeldt - 4 januari 2012 00:08

Nyss gjorde jag dagens största misstag.... Jag råkade kolla hur schemat kmr se ut, när vi börjar skolan igen på tisdag nästa vecka. Jag säger bara tre korta ord just nu: Fuck my life!!!!!  


Synd att man aldrig kan bli lite nöjd över att få se ett schema.... Nu känns det bara som ett helvete att börja skolan igen... Fyfan.....!!!    


Snart e' det helt slut me sånt.....     


Kmr inte ens få en liten sovmorron en endaste dag!!!     

Av Medusa Corsfeldt - 3 januari 2012 20:45

.... Så var jag inte som en vanlig flicka!! Jag lekte med bilar istället för dockor å jag älskade traktorer istället för barbie. Jag följde ofta med pappa när han skulle åka till skogen med nån av traktorerna å jag älskade att vara med honom i lagårn. Istället för att dra dockvagnar, så åkte jag tramptraktor lr bobbycar.

MEN, jag e' fortfarande en tjej för det!! Jag stör mig så förbannat på folk som sysslar med könsdiskriminering!!!  

Jag har alltid vart mig själv å jag har, lyckligt nog, aldrig nånsin fallit för grupptryck. Jag e' den jag e' å den som jag alltid kmr att vara. För om jag inte ville vara som jag e', då hade jag ju vart på nåt annat sätt. Jag vågar vara mig själv å det har jag alltid vågat. Jag skiter fullständigt i om folk tkr nåe skit, det e' ju enbart deras problem. 

Synd att vissa inte kan fatta att man bara ska bry sig om sånt man vill bry sig om å då sånt man gillar liksom.......


Jag kanske e' som en pojkflicka när det gäller bilar å motorer, men jag gillar det å kmr alltid att göra!!!!  


   Här var jag kanske två-tre år å följde me pappa när han skulle köra traktorn i skogen; jag älskade det!!    Dock hade ju pappa gått ut ut traktorn å gjorde nåe när bilden togs,, men jag står där iafal.... hihih....  


   När jag var typ fem år, så fick jag alltid sitta i pappas knä å styra bilen när vi åkte på skogsvägarna, för jag ville det å jag tkte att det var så roligt!!!!    


   Denna bild e' bara ett å ett halvt år gammal typ, som togs då jag ofta jobbade med pappas å farfars sågverk, för då fick jag även massa spån till hästarna (Y) . Å med det vill jag säga att jag alltid kmr tka om att göra saker som anses som mer manliga. Fast jag skiter i det, jag gör vafan jag vill å så e' det med den saken!!!   

Av Medusa Corsfeldt - 3 januari 2012 15:53

Min kära bil klarade sig från Bilprovningen med blankt papper, så nu e' den godkänd ett år till; skönt!!!   



   

Det e' min bil som gör mig cool!!!    

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards