mustangmedusa

Alla inlägg under september 2013

Av Medusa Corsfeldt - 26 september 2013 17:30

Idag har jag haft mitt kära körkort i två år, så kiss and goodbye till prövotid!!!   

Dagen firades med min Mike + Alexander å Stoffe med massa skoj å vad fanns då mer med??! Min kära bil såklart!!!!!   


 

Av Medusa Corsfeldt - 23 september 2013 22:31

Nu ikväll blev ännu en av kaninungarna sålda!! Så nu finns det kvar 4 st till salu!!   


     

Dessa finns alltså inte hos mig längre, men de har hittat nya bra hem, som de ungarna som finns kvar oxå söker, eftersom jag kan inte ha kvar alla här hos mig i samma bur med sin mamma... 


Den 25 september nu blir alla dessutom hela 3 månader!!   



       

Dessa finns kvar att köpa!! ^ 

Av Medusa Corsfeldt - 20 september 2013 20:30

Idag blev bror Adam 7 år (bror Emil fyllde ju 9 i tisdags), men idag, eftersom det e' fredag har båda två haft dubbelt kompiskalas tillsammans å jag å min Mike har vart med å hjälpt till med min mamma, heheh!! Kul har det vart!!     


(Mitt minneskort på min telefon har blivit fullt, har inte haft tid att radera bilder. Ska snart köpa ett nytt större minneskort istället, men tills dess tar jag bilder med min Galaxy Tab å den har bara 3.5 MP, därav den lite dåliga kvalitén på bilden, menmen, man ser ju bilden iafal, heheh!! Sån skillnad mot min Xperia med 14.1 MP)   

Av Medusa Corsfeldt - 19 september 2013 18:45

Detta såg vi idag genom fönstret när man va på besök hemma på gården hos farmor å farfar:


Min lilla Mimmi-kaka hade skaffat en ny kompis å det såg så roligt å coolt ut att jag va bara tvungen att ta en bild, hihih...     

Av Medusa Corsfeldt - 17 september 2013 22:30

  Idag blev min kära bror Emil 9 år gammal, så det var lite kalas för honom med bara familjen!!    

Grattis till honom!!   

Av Medusa Corsfeldt - 11 september 2013 23:00

Lille Shelby älskar sitt nya morotsland, så nu behöver han inte bita på gallret på flera dagar, heheh!!    
 

Av Medusa Corsfeldt - 10 september 2013 21:59

Lite nya grejjer som köptes i Linköping igår när jag va där med min kära Mike när vi fårade ett år tillsammans!!    Allt har jag byggt ihop själv....  


 

Lille Tissen bara älskar sin nya klöspelare!!   

 



 

Denna, vad man nu ska kalla det fick en plats i sovrummet så nu doftar det gott av träet där inne!!   (Å man slipper lägga telefonen å boken på golvet o.s.v....)




Av Medusa Corsfeldt - 9 september 2013 23:01

Idag har jag å min älskade Mike varit tillsammans i ett år!! Ett helt år av kärlek!!   


   

Fick dessa blommor av honom!!   



 

Lagade speciell mat ikväll oxå; kycklingpasta med champinjoner,, fast jag behöver en större stekpanna för att allt ska lyckas på samma gång, eller iafal en spn med höga kanter... Heheh!!   

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards