mustangmedusa

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Medusa Corsfeldt - 2 januari 2012 19:18

Jag e' den enda i min familj som e' allergisk å inte bara mot en sak, utan flera.......


                  

Den största å värsta allergin jag har, enligt mig själv, e' den mot allt rött!!! Det röda färgämnet, helt enkelt, tål jag inte.... Jag har alltid undrat hur en riktigt saftig jordgubbe smakar.....?! Lr ketchup på hamburgaren....?! 


      

Jag e' även allergisk mot nötter/mandel av alla slag..... 



Jag har även en ganska stark överkänslighet mot cigaretter å liknande skit. Jag inte ingen direkt astma, men när jag känner av cigarettrök får jag andningsproblem. (jag har lite andningsproblem mot all slags rök. Men värst av cigaretter). Df måste jag hålla andan om nån rökare går förbi mig o.s.v Av denna anledning kan jag aldrig börja röka. MEN, även om jag kunde, skulle jag aldrig vilja.... Usch, fy å bläh!!!!   

Av Medusa Corsfeldt - 2 januari 2012 17:53

Idag e' jag hemma igen, efter att ha vart en vecka hos pojken min. För idag började han sitt vinterjobb (istället för sommarjobb) å så e' det bara tills på torsdag oxå, eftersom det e' röd dag på fredag. Men som sagt, jag åkte hem förrut idag å sen jag kom hem har jag mest suttit vid datan å inte gjort så mkt mer. Bara tagit det lugnt xD. 

Kollade genom massa gamla fotoalbum från förr i tiden, då man var liten- Kul!!   

Jag tog kort med min superkamera på några bilder, som jag ska lägga upp, såsmåningom, för de e' antagligen roliga lr gulliga, så df ska ni få se dem!!  


Imorn ska iafal min kära bil till Bilprovningen, så då ska jag även hitta på nåt annat oxå. Kanske åka å shoppa innan lr så blir det shopping på onsdag, jag vet inte. Men det märks!!  


 

Av Medusa Corsfeldt - 2 januari 2012 14:23

Snart börjar tyvärr skolan igen........ Som tur e', så e' det en vecka av lovet kvar. Men ändå....!!   

Har inte vart i skolan sen vecka 47, eftersom vi började med praktik från vecka 48 till vecka 51 å sen blev det ju lov direkt; soft!! x) 


   Detta e' så sant ju!!   

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards