mustangmedusa

Alla inlägg under mars 2013

Av Medusa Corsfeldt - 31 mars 2013 19:30

Här kommer lite bra saker som vissa människor borde läsa ordentligt å ta till sig av, mer än andra som oxå ska läsa det så att de liksom bara vet å fattar......


       



 


 

Av Medusa Corsfeldt - 30 mars 2013 22:15

Här kommer några bilder från dagen i Jönköping!!    Lägger inte upp alla foton, men några av dem...

Min Mike å homien Alexander följde såklart med mig dit!!   

En riktigt rolig å trevlig dag hade vi.


Det var naturligtvis vår-premiär för min älskade Mustang-jacka!!! Vad skulle jag annars ha haft för jacka på självaste Elmia?!     


 


 


 


 


 

Vi träffade å snackade med Gurkan där!!   


 


 


 


 

Lukas Koos träffade vi på där oxå!!   


 

På parkeringen utanför stod även denna skönhet!!!   



Av Medusa Corsfeldt - 29 mars 2013 20:30

Det e' bara långfredagen idag, men man kan ju säga glad påsk innan de "riktiga" påskdagarna, så att man önskar då innan att alla får en glad påsk under den tiden sen......   

Imorn bär det av till Jönköping för då ska vi till Elmia. Ska bli så kul att åka dit igen!!   


Dessa påskägg fick jag av mamma å jag måste få säga att de var så fruktansvärt GODA att jag inte finner några ord till att beskriva mer. Men ni borde köpa dem för att smaka,, man kan inte bli besviken!!!   


 

Av Medusa Corsfeldt - 28 mars 2013 15:15

Nu har bloggen ÄNTLIGEN blivit normal igen!!!!!!! Så jäkla skönt!!! Nu kan jag därför "börja" fortsätta blogga varje dag, som vanligt igen!!!!   


 


Dessutom e' våren nu verkligen påväg oxå. Känns underbart att solen skiner varje dag å alla snö snart e' borta!! 

Hoppas bara det inte blir bakslag.....  Nu ska det äntligen bli vår på riktigt!!!   



Av Medusa Corsfeldt - 27 mars 2013 20:45

Idag hade jag lite utomhus-modelljobb!! Ganska kallt där det inte va sol, heheh. Men väl i solen var det rätt skönt ändå. Det märks att våren e' påväg!!!   


 


 


 


 



Peace   


Av Medusa Corsfeldt - 19 mars 2013 23:32

Nutella e' typ det godaste som finns!!!!!!

Köpte äntligen en burk idag,, som jag har tänkt göra riktigt länge, men det har inte blivit av, för att äta Nutella som jag (med sked direkt ur burken) e' samma sak som att säga "finnar, here I come...."

Men idag har jag bestämt mig för att inte bry mig,, för det va sååå länge sen jag smakade å jag ÄLSKAR verkligen choklad å allra mest Nutella.   


Så med andra ord, sitter jag alltså här just nu med min stora å kära burk med Nutella.   


 



 

Jag försöker ignorera bloggproblemet som aldrig lyckas fixas å får blogga på som vanligt ibland. Men suget e' borta, sålänge bloggen e' såhär failad..... Liksom hur fan har alla kategorier å menyer hamnat under hela min blogg?? Det ska liksom va på sidan där uppe, som det alltid har vart förr...... Det hade bara blivit såhär fuckat en kväll när jag kollade min egen blogg. Liksom för jag har inte gjort nåt å därför vet jag inte hur det ska fixas heller...... Idioterna som kallar sig support för bloggplatsen verkar inte finnas heller, för de svarar aldrig...... Fuck them alltså!!!!!!! 

JAG VILL ATT DETTA SKA FIXAS........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Varför kan ingen hjälpa mig??!   


Av Medusa Corsfeldt - 17 mars 2013 23:15

Det finns egentligen jättemycket som jag kan å vill blogga om,, men bloggen funkar ju aldrig som den ska, så jag får ingen lust till att skriva några inlägg då. Det e' lite sorgligt!!! Support svarar dessutom aldrig, så börjar tro att de inte finns..... hahah!!! Nu har det vart såhär i snart två veckor.....

Hittar ingen som kan hjälpa mig med detta skit heller,, för ingen fattar problemet, allra minst jag själv......

Så jag kommer inte blogga ordentligt förrän bloggen ser ut å funkar som den ska..... Hoppas det blir snart, för jag vill blogga!!! Men jag vill ju oxå att det ska fungera normalt.....


Hoppas ni har det bra iafal!!   


 

Av Medusa Corsfeldt - 14 mars 2013 21:45

Support svarar aldrig å jag har väntat en vecka nu typ, på att få förklaring till varför det har blivit såhär på min blogg: att min presentation å alla kategorier å menyavdelningar har hamnat under hela bloggen!! Det e' skitfult å jäkligt störande. Det bara hade blvit så en kväll härom dagen utan anledning. Jag har haft min blogg sedan 2011 å det ar aldrig hänt såhär förrut!!!! 

Jag hatar detta å jag tkr inte det e' kul å blogga längre när det inte funkar som det ska.....

Kan nån där ute hjälpa mig hur det blir som vanligt igen?!?  För det går inte på inställningar iafal. För det har inte ens hänt via det,, man kan inte ens göra såhär på det.........

Har nån annan bloggare vart med om detta,, hjälp mig då snälla!!!!   


Som jag skrev i början av inlägget, jag har mailat support om detta, men de sega jävlarna svarar aldrig!!!!!


Vafan e' detta?!?  Jag vill inte ta bort bloggen, när jag har haft den så länge å eftersom jag har så himla många läsare å även följare....... 

Men jag vill att det ska va som vanligt,, min blogg e fin annars å jag gillar den väldigt mkt.......


 






Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards