mustangmedusa

Alla inlägg under augusti 2012

Av Medusa Corsfeldt - 27 augusti 2012 22:49

De två senaste veckorna har vart så underbart roliga å härliga att man knappt kan tro det!!! Såååå himla mkt kul har hänt å jag har nog fan aldrig skrattat så mkt som dessa veckor, i hela mitt liv!! Älskar alla min underbara vänner alltså    Har dessutom träffat många nya härliga människor, väldigt kul!!    Å har sett så himla många heta Mustanger oxå!!   

Det har liksom hänt så himla många olika saker att jag inte ens har orkat lr haft tid till att blogga om det. Men nu kmr ett litet inlägg iafal...   


 


Härliga vänner!!     


   

  Jag älskar Mustanger så förbannat jäääkla mkt!!! Det e' seriöst min fetisch.....     


Fick ju köra en MUSTANG idag, detta datum!!!! Världens underbaraste känsla ska ni veta    Kan inte sluta le..... 


Bild från Bryan Adams-konserten       



Av Medusa Corsfeldt - 13 augusti 2012 21:06

Näfan,, nu e' jag singel å det ska jag fan va nu oxå,, om inte nåt under kan ändra på det nån gg!!    I nästan 3 månader levde jag med en som hela tiden försökte ändra på mig å va aldrig nöjd,, allt va bara fel..... Vill aldrig mer va med om nåt sånt!!!! 





     

Av Medusa Corsfeldt - 4 augusti 2012 13:09

Nu var det ett bra tag sen som jag bloggade senast,, det har sina anledningar å dessutom e' jag ingen sån som e' frälst i att blogga utan jag gör det mest bara på kul å att få skriva av mig ibland... Men iafal.... Här kmr några bilder från Öland när jag var där med min kära familj i nästan en vecka å jag kan inte beskriva hur underbart å härligt det va där å alltid e'!! Underbart väder varje dag    (tog ju lite olika bilder varje dag å på olika händelser där, så jag lägger upp dem slumpmässigt, men det antar jag att du som läser detta förstår   )


Har mkt fler bilder,, men de får jag lägga upp i ett annat inlägg framöver....


Påväg dit då.....   


  Jag vid havet   


  

 Emil på stranden


 

Adam i lekparken på campingen


 

Albin i lekparken på campingen


   


 

Adam å Emil badar i havet


  

Jag, Albin å Adam 


 

Emil å Albin gillar minigolf 


  Pappa, Emil å Adam på en speciell upptäcksfärd.....


 

Albin å Emil badar i poolen


 

Jag å brorsorna   


 

Albin, jag å Adam 


  

Emil klättrar å hänger



En dag var vi ju såklart på Djur- & nöjesparken   

 

Albin å pappa


  Mamma, Emil, Albin å Adam (å jag) åker tigertåget


 

Albin


 

Emil


 


 


 


 

Glasspaus   


 

Hahhaahahah....... Men man får väl bjuda på sig sj xd .....


 


   


 


 




Öland i våra hjärtan forever   Kmr tbx nästa sommar igen!!   







Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Skapa flashcards