mustangmedusa

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Medusa Corsfeldt - 8 januari 2012 15:52

Läder/fejkskinn e' nog det absolut coolaste å snyggaste man kan ha på sig å ja älskar det!! Fan hett ju....  

Liksom att se sådär rockig ut med läder, kedjor å nitar; min stil helt assoh!!!!


    Olika bilder från fotografering med JKpictures vid två olika tillfällen. Man hade ju flera ombyte, men en gemensam nämnare vid varje fotografering har iafal vart läder..... Because I love it x) 


 

Av Medusa Corsfeldt - 8 januari 2012 15:23

Igår kväll å på natten kom det massa snö å det betydde att man kunde åka å sladda massa överallt typ!! Runt i Överum, Gamleby å sen Västervik; Kul!!   Dock var det inte med min kära bil, utan med älsklings bil å då åkte jag med honom. Sen blev det att äta natt/tidig morgonmat på Corner med då älskling, Mange, Adde å André i Västervik vid typ halv 3. D.v.s att vi nästan dygnade.

Kom i säng vid halv 6 på morgonen å sov till halv två idag..... (A)   

Man får väl passa på att ha kul innan skolskiten börjar igen, som den tyvärr gör på tisdag.... Det ser jag inte fram emot....   Menmen, vad gör man..?! Bara står ut......


   Jag tog ingen bild igår, det var ju ändå mörkt. Så jag lägger upp denna bild på mig, som togs i typ Maj då fotografen Jennie var hemma hos mig å tog kort på mig på speciella ställen, som jag tkte!!   (lite random bara)


Även att det e' himla kul med snö å lite halka, för då kan man sladda som faaaaaan, så räcker det att ha det så ett litet tag, sen vill jag bara ha sommar å värme istället.....    

Det var ett pucko som hade sladdat rakt ner i diket igår natt å han som körde fick helt å hållet skylla sig själv; han hade noll kontroll å överskattade sin förmåga hela tiden, så då slutar det med att ingen tkr om en sån människa...... xD .... Man ska ta det försiktigt tkr jag.... Menmen, det gjorde ju vi iafal, som tur var. Å man sladdar inte på vägar med diken å räcken brevid, då e' man ju knäpp. Räcker att sladda på större å öppna platser, det e' kuuuul!!     

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards