mustangmedusa

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Medusa Corsfeldt - 3 januari 2012 20:45

.... Så var jag inte som en vanlig flicka!! Jag lekte med bilar istället för dockor å jag älskade traktorer istället för barbie. Jag följde ofta med pappa när han skulle åka till skogen med nån av traktorerna å jag älskade att vara med honom i lagårn. Istället för att dra dockvagnar, så åkte jag tramptraktor lr bobbycar.

MEN, jag e' fortfarande en tjej för det!! Jag stör mig så förbannat på folk som sysslar med könsdiskriminering!!!  

Jag har alltid vart mig själv å jag har, lyckligt nog, aldrig nånsin fallit för grupptryck. Jag e' den jag e' å den som jag alltid kmr att vara. För om jag inte ville vara som jag e', då hade jag ju vart på nåt annat sätt. Jag vågar vara mig själv å det har jag alltid vågat. Jag skiter fullständigt i om folk tkr nåe skit, det e' ju enbart deras problem. 

Synd att vissa inte kan fatta att man bara ska bry sig om sånt man vill bry sig om å då sånt man gillar liksom.......


Jag kanske e' som en pojkflicka när det gäller bilar å motorer, men jag gillar det å kmr alltid att göra!!!!  


   Här var jag kanske två-tre år å följde me pappa när han skulle köra traktorn i skogen; jag älskade det!!    Dock hade ju pappa gått ut ut traktorn å gjorde nåe när bilden togs,, men jag står där iafal.... hihih....  


   När jag var typ fem år, så fick jag alltid sitta i pappas knä å styra bilen när vi åkte på skogsvägarna, för jag ville det å jag tkte att det var så roligt!!!!    


   Denna bild e' bara ett å ett halvt år gammal typ, som togs då jag ofta jobbade med pappas å farfars sågverk, för då fick jag även massa spån till hästarna (Y) . Å med det vill jag säga att jag alltid kmr tka om att göra saker som anses som mer manliga. Fast jag skiter i det, jag gör vafan jag vill å så e' det med den saken!!!   

Av Medusa Corsfeldt - 3 januari 2012 15:53

Min kära bil klarade sig från Bilprovningen med blankt papper, så nu e' den godkänd ett år till; skönt!!!   



   

Det e' min bil som gör mig cool!!!    

Av Medusa Corsfeldt - 3 januari 2012 13:51

Som rubriken lyder; en sån vill jag ha!!    En sån ska jag ha...    


   Jag hittade tyvärr inte en enda bild på just en helvit råtta med rosa svans å rosa öron. Men denna bild får duga, för den råttan va oxå gullig!!!   

Av Medusa Corsfeldt - 3 januari 2012 12:18

Idag vaknade jag till en doft av våfflor förrut!!  

Det e' ju underbart gott; mkt godare än pannkakor, fast de e' gjorda av samma ingredienser.

Men det e' mkt mer att äta en våffla; frasig å tjock typ å mer smak...  

Dock så kan jag bara äta socker på, eftersom jag inte tål sylt (som jag nämne i bloggen igår), men det smakar lika gott för det å jag har ju aldrig haft typ jordgubbssylt på, så jag vet inte hur det skulle smaka......


           

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards