mustangmedusa

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Medusa Corsfeldt - 19 januari 2012 17:20

Skoldagen idag var som vanligt seeeeeg. Slutade dessutom rätt sent. Men efter skolan så blev det att åka runt å ha kul ett tag med bilen.... heheh....   Det snöade ju igår-kväll å lite på natten, så idag var det lite halt å blaskigt. Men imorn kmr antagligen snön va borta igen!!    Lika bra, antar jag. För jag vill ha vår snart........

Nu sitter jag hemma å "halvpluggar" om Buddha/Buddhismen -,- Ska dock börja läsa mer ordentligt när jag har skrivit färdigt detta inlägg..... xP Inte likt mig att plugga faktist. Men dock så verkar detta lätt å få bra betyg i, så därför försöker jag iafal....   

   Bror Emil busar!! Lr så kanske det e' Spiderman...??!   

Av Medusa Corsfeldt - 19 januari 2012 12:44

När man får höra å veta om massa skit i världen varje dag å även märker hur de som har nån sjukdom mår, då e' man verkligen glad över sig själv!! Jag e' relativt frisk, jag mår bra å jag har ett bra liv..... Det e' så synd om väldigt många människor i världen å även i Sverige. Vissa kanske inte ens kan gå... Så hemskt   

Jag har en bra familj, en underbar pojkvän, roliga vänner, härliga djur, körkort, egen bil..... Jaaaah, helt enkelt ett väldigt bra liv!! För det finns ju faktist de som inte har nån familj ens.....

Så df stör mig så på människor som gnäller å klagar på småsaker, medans andra bara e' glada att de ens lever.....


   *Gammal bild* Men ändå........ Betyder att man e' glad över sitt liv bara......

Jag e' nog faktist rätt lycklig av mig ändå!!   

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards