mustangmedusa

Alla inlägg under december 2011

Av Medusa Corsfeldt - 31 december 2011 19:13

Nu e' snart maten klar, så jag hinner blogga lite nu, för antar att det blir sista ggn i år, eftersom vi ska åka nånstans sen senare ikv å man vet ju inte när man kmr tbx igen!!  


För mig blir det nyktert, som alla andra år å det känns så himla skönt!!! Jag ska dessutom köra min kära bil...  


 Så nu kan jag säga GOTT NYTT ÅR!! till er alla å jag hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll å en bra morgondag, heheh......


 

Av Medusa Corsfeldt - 31 december 2011 15:11

Snart e' detta året slut å kmr aldrig mer igen...... Men det blir ju massa mer år av att leva, får man hoppas, så inte jorden går under typ om bara ett år.... ;o
Änsålänge har inget hänt idag, men det ska det inte heller göra förrän ikväll å sådär!!  

Idag e' det iafal kallt å frost ute, så jag antar att det e' ganska halt på vägarna oxå....    Just df e' det himla tur att jag har en sån himla superbra bil som klarar det mesta.....

Som härom veckan då det faktist var snö å halt ett tag, då fick jag dra upp en bil, som hade kört i diket p.g.a halkan å sen fick jag betalt för det!! Finns ingen bättre bil att ha på vintern än en stor 4hjulsdriven Pick up.      


Man kan undra när det kmr snö igen..... Helt sjukt att det var 11+ å solen sken för några dagar sen liksom. Förra året vid den tiden var det väle runt 10- grader å massa snö!! 


Får se hur det blir,, det måste ju kma snö igen.....


   Det e' vackert med mkt snö å det e' himla kul att åka pulka å såna grejjer..... För att inte tala om hur roligt det e' att sladda med bilar.... Heheh....   

Av Medusa Corsfeldt - 30 december 2011 21:01

Förrut var jag å hämtade min kära bil å sen åkte vi till Västervik för att köpa lite raketer å skit till nyår imorn...   
Bilen min går så himla bra å ja äääälskar att köra den!!   


Nu sitter vi dock bara å segar vid datorerna, men snart ska vi kanske åka nånstans bara på kul, för att slippa sitta å glo hela kvällen. Heheh.... 


Jag vet inte ens vad som händer imorn, men det får man väl se!! Nåe kul iafal hoppas jag....  Har fått förfrågan om att vara fylleschaffis, fast får se hur det blir med den saken..... xD


Hoppas alla ni snälla å glada har det bra iafal å får en fortsatt trevlig kväll....   

 

Av Medusa Corsfeldt - 30 december 2011 14:53

Lilla Eleanor-flickan dog den elfte september 2011  

Jag döpte henne efter världens hetaste bil, som just heter Eleanor å e' en Mustang!!!
Jag hade henne i bara ett år två månader. Men man hann ju bli skaplig fäst vid henne ändå liksom....

Hon hade inte behövt dö, det var så orättvist. Fast så blev det ändå tyvärr....   Jag hade henne sen hon var kattunge, så alltså blev hon inte alls gammal.....  

Nu ska ni få se en bildbomb på henne iafal....

De första bilderna e' när hon var liten, sen blev hon ju stor....

    



   Hon var så himla busig jämnt å det var så roligt....

 

       

               

         

               

  

Rest In Peace my little sweet thing          

Av Medusa Corsfeldt - 30 december 2011 14:13

The queen of Meadow Green is Medusa dog den fjärde juli 2011  

Men nu känner jag att jag vill å kan lägga upp massa bilder å prata om henne utan några större problem liksom. Så df tänker jag visa er en bildbomb.... Jag berättade ju om henne i ett inlägg i onsdags, så det behöver jag ju inte göra igen, nu ska ni bara få se bilder.....  Vissa bilder e' ju flera år gamla, fast det spelar ingen roll ändå!!   

 

  

                    

                        

 
     

   

  

                 Rest In Peace my lovely dear, I love you forever    

Av Medusa Corsfeldt - 30 december 2011 13:42

Idag fick man en lång sovmorgon!!  

Det e' ju sååå underbart skönt att sova länge..... Dock blev det sen uppgång, bara för att vi inte kom i säng förrän vid 4 typ. Men det e' en annan femma.....

Just nu håller killen min på å fixar sin bil som har problem å sen, SEN ska vi åka, så jag kan hämta Min kära bil från verkstan, för den e' äntligen färdig!!    Eller, jah, den blev färdig typ vid tio imorse. Men då va vi inte vakna, heheh.... Dock kmr vi nog inte ens åka hans bil, utan hans mammas, fast det spelar ju ingen roll, bara jag får hämta min kära bil!! (A)


Nu vet jag dock inte vad resten av dagen har att erbjuda. Det märks vad som händer.... Kanske blir det att åka nånstans, man vet aldrig...   


Sååååå, nu undrar man vad för bild som kan passa in i detta inlägg....... Jag vet inte... (A)

   Så jag tog bara en söt liten bild, från ett bakningspass härom veckan!! Hihih    

För liksom ett inlägg ser lite trevligare ut när det åtminstone e' med en bild, tkr jag.... Så denna får duga, för kan tillägna hjärtanen till underbara pojken min å även till min kära bil....   

Av Medusa Corsfeldt - 29 december 2011 23:58

Dagen blev inte helt som planerat, fast det va helt okej ändå!! 
Det e' jue tur att jag e' så himla snäll å duktig, så killen min blir nöjd...    Dessutom e' min bil så himla bra, för då kunde han å hans bror lasta flaket med lite skit de hade hittat på skroten....   
Blev så mkt idag att jag inte hamnade vid datan förrän nu liksom....  

I Västervik hittade jag typ ingenting att köpa, mer än kattgodis å kattmat till mina missar. Sen massa billigt lösgodis till mig själv x)  (får försöka hitta saker/kläder å sånt att köpa i Linköping nästa vecka istället ;))
Å innan vi sen åkte hem igen, så körde jag min bil i en biltvätt för första ggn i dens liv å i  mitt liv.... ;D Himla fin blev den!!    . Det var för att den skulle lämnas till verkstan förrut ikväll, för tidigt imorn ska det bytas stötdämpare på den så df skulle den va extra fin. ;)  Så blir det att åka till Bilprovningen nästa vecka å hoppas att den går igenom....

   

Jag har tyvärr inga nytagna bilder på min kära bil, men jag har iafal flera småbilder från i höstas, så det får duga sålänge....   


*Jobbigt att vakna imorn å se att bilen min inte står där den alltid brukar stå..... Menmen, den blir jue lagad på verkstan å det e' ju himla bra,, fast ändå (A)* 

Av Medusa Corsfeldt - 29 december 2011 09:41

..... Känns det som iafal!! xD  Visst, så himla tidigt e' det inte, fast såhär tidigt har jag aldrig gått upp på ett lov lr helg, inte utan anledning.... Har vart uppe i nästan en timme nu, känner mig dock halvdöd fortfarande, även att jag har duschat å allt!! 
Killen min skulle till tandläkaren tio å 8 (?) å sen när han kom tbx igen, så tvingade han mig att oxå gå upp...  

Nu har det iafal blivit så att jag hamnade här å han håller på å fixar sin bil ute, antar att det e' nåe problem med den. Så det blir att ta min kära bil till Västervik sen, på mellandagsrean!!       

   Ratten i min coola bil!! ;) Det var himla svårt att få dit rattmuffen ska jag tala om för er... (A)
Dock e' bilden från i höstas, menmen, det ser ju i stort sett likadant ut nu såe!! ;)

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Skapa flashcards