mustangmedusa

Alla inlägg under december 2012

Av Medusa Corsfeldt - 31 december 2012 21:24

Jag börjar skriva det redan nu,, för kmr ju inte sitta vid datorn sen inatt!!   

Min Mike å även Alexander e' hos mig å firar typ, lr vad man ska säga. Vi har himla kul!! Stoffe va med hela kvällen igår, men sen va han tvungen att dra hem på natten å idag e' han sjuk, så det e' bara vi tre som umgås. Men vi har ändå himla roligt å mysigt å allt!!! Stoffe missar nåt kan vi tala om......   


Denna bild togs iafal igår, när Stoffe var med oss     Oseriösa.se. xD

   



Lite bilder som togs idag: 

 

Alexxx å Mike gillar vaniljsås å bär till det....   



 

Jag å Mike  



 

Mike's arm å Alexxx i soffan. Heheh    


Hoppas ni alla har en trevlig kväll,, det har vi!!   



 



Av Medusa Corsfeldt - 31 december 2012 18:37

Nu har jag helt å hållet flyttat in i min lägenhet å allt e' inrett precis som jag vill ha det å som passar mig. Med andra ord kan verkligen folk förstå att det e' jag som bor här, om de bara vet vad jag gillar å det vet ju alla som känner mig...    

Här kmr några bilder på sånt som jag har fixat:

(mer bilder kmr när kameran e' fixad,, den fuckade sönder sig, så kunde inte ta fler bilder just nu)


 


 


 


 


 


 

  



MustangMedusa,, det e' jag det å så kmr det alltid att va!!!!!   

Problem with that?? Fuck off, and the problem is solved.... 

Av Medusa Corsfeldt - 28 december 2012 18:34

I onsdags flyttade jag in i min lägenhet!! Allt har kmt iordning nu, bara min stora säng som fattas, så den e' kvar i mitt gamla hem lr vad man nu ska kalla det. Jag hade inte heller med mig datorn till att börja med, df jag inte har bloggat förrän idag, för nu e' jag hos min familj å ska nog sova här inatt, för ska åka till stan imorn å shoppa massa behövligheter!!    Min Mike va dessutom tvungen att åka hem förrut idag, han har ju vart med mig i lägenheten sen i onsdags. Har ju fått sova på soffan å sådär,, men det dög väl. Hahah!! Ska flytta sängen imorn lr på söndag senast. 

Bilder kmr upp på bloggen inom kort, för jag ska minsann visa er att man ser vem som bor i lägenheten.... De som känner mig vet nog hur jag menar.... Hihih..... 

Hoppas ni har det bra iafal!! Hörs snart igen   


 

True!!!   

Av Medusa Corsfeldt - 25 december 2012 23:41

Våran tradition har alltid vart att vi har familjejulen på juldagskvällen å det e' bra härligt!! Då får vi syskon alla paket från mamma å pappa.

Har så mkt julklappar nu att allt inte skulle synas på en bild, så orkade inte ta kort på nåt!! Så df lägger jag upp en bild från familjejulen förra året.......

Men kan iafal säga att jag bl.a har fått kläder, saker till lägenheten, pengar, presentkort, högtalare, väska, skönhetsprodukter, saker till min kära bil, Mustang-iga grejjor å mkt mer!!    

Ser fram emot imorn då jag ska börja inreda i min lägenhet ordentligt å sen att jag ska träffa min Mike.   

På torsdag ska vi åka till stan på mellandagsrean,, kul!! Men ändå mest av den anedningen att jag ska köpa fler behövliga saker till lägenheten å annars bara kul saker. Så kan inte säga att julen e' över än....   


 


Hoppas ni alla oxå har haft en bra å kul jul!!!   


Av Medusa Corsfeldt - 25 december 2012 18:00

När eftermiddagsfikat va färdigätet hos farmor å farfar,, så va det dags för oss att åka till Vimmerby för att fira jul med mormor å morfar å släkten där. Varje år firas julen hos nån av våra kusiners familjer i Hultsfred lr Vimmerby. I år blev det hos moster Carita å kusin Martin (kusin Josefin oxå, men hon har förövrigt flyttat hemifrån. Men hon bodde ju där förr..). (Förra året var firandet i Hultsfred hos moster Åsa å kusinerna Sonny å Henrik).

Efter att alla julklappar hade öppnats å man hade pratat klart med alla så åkte vi till (/med) mormor å morfar till Hultsfred å åt massa julmat efter kl. 22. Det har blivit en slags tradition. Sen sov vi över där å åkte hem idag efter lunch.

Kul jul!!   


 

Albin, Henrik å Emil   



 


 

Alla gillar paket   

Martin, Krille, Josefin, mamma å Sonny.



 

Håkan å Christer bakom mamma.



 

Pappa, Adam å lite av mormor syns...





Emil kände för att va in da box   


Av Medusa Corsfeldt - 25 december 2012 16:22

Första julfirandet började mitt på dagen hos farmor å farfar. De hade gjort julbord, så det blev att tjocka sig med massa mat till å börja med... Pappas bror å hans tre barn som alltså e' våra kusiner (+ hans fru såklart) hade firat jul med farmor å farfar i söndags, för de åkte till Kanarie Öarna (lr vad det heter/stavas) på julafton, så de va aldrig med oss denna jul. Menmen... 

Jag tog ju lite bilder idafal. Dock funkade inte min kamera!! Den hade helt fuckat sönder sig, fast den fick nya batterier.... Så jag va tvungen att ta alla bilder med min mobil å df blev ju kvalitén inte så bra.

Men man ser ju bilderna iafal å det e' ju det viktigaste i detta fall!!   


 


 


 


 

Världens bästa farfar å farmor   



 

Mina brorsor å jag   



 


 

Mamma å jag   



 

Jag å farfar   



 


 

Lilla jag   



 

Adam påstod att nån ville ha mig i julklapp......   


Av Medusa Corsfeldt - 23 december 2012 23:45

Annars ska jag nog säga natten före dan!!   

Men iafal,, hoppas ni får en riktigt trevlig å fin julafton imorn. 

God jul på er!!!   


 



Av Medusa Corsfeldt - 21 december 2012 23:09

Idag blev det att åka till Västervik igen (va ju där förra helgen oxå) för å köpa de allra sista julklapparna. Så nu har jag köpt klart till alla som ska få paket!! Dessutom köptes det lite behövande grejjer som jag ska ha i lägenheten sen. Imorn ska jag börja flytta in lite smått sådär!!   

Har ju kmt mer snö oxå,, så framöver kanske jag ska hjälpa pappa å farfar med att ploga när nån av de inte kan lr så. Heheh...


Albin, Emil å Adam sov i bilen påvägen dit!! Så gulliga     


Snaaaaaart julafton!!!!!!   


 

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Skapa flashcards