mustangmedusa

Alla inlägg under maj 2013

Av Medusa Corsfeldt - 31 maj 2013 22:58

Traktorer e' så roliga att köra å det e' även roligt att åka med i en sådan!! Skogen e' underbar,, jag ääälskar doften av friska träd å även av nyhuggen skog. Som jobb skulle jag därför kunna tänka mig att köra i skogen. Väldigt intressant å kul, kanske ensamt dock, men det gör ju inte så mycket!!

Jag har ju växt upp på landet å ofta åkt med pappa i skogen när han har kört med skogstraktorn (som vi kallar den). Har alltid gillat det!! Fick ju lära mig att köra traktor när jag var liten oxå.

Under min uppväxt dessutom, så var jag den som lekte med killarna med traktorer å bilar istället för med dockor å sånt (visst, det hände oxå att jag lekte med sånt, men då var det typ bara när de skulle få åka bil eller traktor eller t.o.m lastbil, hihih)...

Jag e' som en pojkflicka i vad jag tycker om å gillar att göra o.s.v, men det syns ju inte, så ingen kan tro det, om man inte känner mig.....   


 


 


 



Av Medusa Corsfeldt - 31 maj 2013 14:02

Djur e' underbara!!!    

Jag skulle aldrig kunna leva utan djur. Älskar mina katter & kaniner. Även hästar å hundar, men jag har ju inget av de djuren som e' mitt helt eget längre....

 


Den typ värsta allergin man kan ha måste ju va den då man inte tål pälsdjur. Vilket tråkigt liv man måste ha då!! Tycker så synd om dem som råkar ha den allergin......


Det finns väldigt många anledningar till varför djur e' bäst oxå. Här kommer några av dem:

 


*Man kan alltid lita på sina djur.

*Djur dömmer aldrig en!!

*Det finns inget skitsnackande lr lögnsägande för deras del, eftersom de inte kan prata, så de kan bevara hemligheter, heheh...

*Djuren skiter fullständigt i hur du ser ut. De älskar en för den man e' å hur du behandlar dem.

*De finns alltid där.

*De e' härligt beroende av en, så de varken tvingar en till nåt eller tar en för givet. 

*Djur älskar sin människa mer än de älskar sig själv, skulle man kunna säga!! 

 

 

 

 

 

 

 



Av Medusa Corsfeldt - 31 maj 2013 13:16

 

    

Av Medusa Corsfeldt - 30 maj 2013 21:12

Kläder av skinn & lädrer e' det bästa jag vet!! Det e' sååååå snyggt å coolt. I love it!!    Jag har minst ett klädesplagg av alla slag som e' gjort av läder å i olika mörka färger dessutom. (Nu pratar jag såklart om skinnimmitation å inte döda djur...). 

Skinnjackor e' nog det skinnplagget som jag diggar allra mest,, här e' mina:


 

Svart!!!! Den jag gillar mest faktiskt. Jag fick den av min älskade Mike för ett tag sen...   



 

Röd!!!! Ser dock mer orange ut på bilden p.g.a ljuset,, men röd e' den IRL iafal....


 


Mörkbrun!!!! Den fick jag av farmor för några år sedan (dyr), så jag har haft den länge å den sitter alltid lika bra...


Av Medusa Corsfeldt - 30 maj 2013 15:25

Min telefon Sony Xperia V har en sån grymt bra kamera, så därför älskar jag att ta kort med den!!!   





 

Fårskallar som njuter av våren & livet....   

Av Medusa Corsfeldt - 30 maj 2013 14:56

  Musse, Goblin & Roxette.

27 år, 17 år & 7 år. 

   

Av Medusa Corsfeldt - 29 maj 2013 19:15



Mina älsklingar!!   


Lilla Kakan (Mimmi) å jag   



  Mysing (Lilla My) å jag   

Av Medusa Corsfeldt - 29 maj 2013 17:45

Albin, Adam & Emil    

13 år, 6 år & 8 år. 

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Skapa flashcards