mustangmedusa

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Medusa Corsfeldt - 21 januari 2012 16:49

1. Hur gammal är du om fem år? 23.

2. Vem var den senaste du träffade? Älsklingen,, han gick ut nyss xP

3. Hur lång är du? 163 cm.

4. Vilken var den senaste film du såg? Jönssonligan & DynamitHarry   

5. Vem ringde du senast? Jag ringer aldrig till folk, var sjukt länge sen jag ringde nån å tror det var till pappa då iafal...

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Nu åker man V4 hem från Kristdala!! ;)" Till mamma....

7. Vad är dagens planer? Dagens planer e' redan gjorda, eftersom det e' eftermiddag nu... Får ju se vad som händer ikv...

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsaaaaaa.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta   

10. När såg du senast din mamma? Igår, innan jag åkte till pojjken min, som jag e' hos nu....

11. Vilken ögonfärg har du? Klarblåa.

12. När vaknade du idag? Typ tio över nio.

13. Vilken är din favoritplats? Bakom ratten i min kära bil fan!!   Annars vart som, bara det e' med älsklingen... 

14. Vilken plats föredrar du minst? Såna ställen där det e' kallt å typ skolan.... xd

15. Var tror du att du befinner dig om tio år? Kanske i USA!!   

16. Vad skrämde dig som barn? Paddor å höga höjder.... (skrämmer mig än)...

17. Vem fick dig att skratta senast? Älsklingen   

18. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nää ;o

19. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan (A) 

20. Hur många kuddar har du i sängen? Typ 3.

21. Är du social? Som fan!!   Bara roligt folk vill vara det... 

22. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's Brownie   

23. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ELEANOR   

24. Tycker du om kaffe? Nej   

25. Kan du spela poker? Typ halvt... xd

26. Tycker du om att mysa? Klart som in i fan!! Vem gör inte...?!   

27. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nepp.

28. Vill du ha barn? Jaaa,, men inte än....

29. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.

30. Föredrar du havet eller en pool? Båda.

31. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, smycken, saker till bilen....   

32. Välj ett ärr på din kropp? Inget spec....

33. Vad har du för ringsignal? Har alltid ljudlöst/vibration. Men annars Summer of' 69 med Bryan Adams   

34. Flirtar du mycket? Nej!!

35. Vart togs din profilbild för din blogg? Den lilla bilden; Modellfabriken å den stora bilden; Model Lab.

36. Kan du byta olja på bilen? Jappjapp,, om jag behöver!!   

37. Läser du dagstidningen? Typ inte,, bara serierna å kanske mer om det har hänt nåt som kan va intressant att läsa...

38. Dansar du i bilen? Klart!!   Med överkroppen iafal...    

39. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? *Anders* 


 

Av Medusa Corsfeldt - 21 januari 2012 15:37

Igår kväll, lr aah, typ runt tio-elva, så åkte jag med min kära bil å sladdade massa där det gick å det e' såååå KUL å adrenalinet bara pumpar å man blir glaaaaad!!! Speciellt för det gick så himla braaaaa oxå!!   Jag har blivit värsta skillad helt enkelt!!   Älsk å hans bror var oxå med såklart!! Fasiken vad jag älskar min bil!! Det går att sladda fantastiskt bra å lätt utan nåt problem alls!!   Jag hade dessutom druckit lite mkt energidricka, så jag var värsta flum. Nån hade säkert kunnat tro att jag var halvfull lr nåt..... xD ...  Det ska nog göras om ikväll, för så kul var det!!   Om "halkan" fortfarande finns kvar, men det tror jag att den gör å hoppas det oxå....    ajja....


Idag har jag följt med pojjken min när han skulle köpa en ny bil i Kristdala. En V4!!    Men den hade väl lite småfel som han nu håller på å fixar just nu....  Men den blir inte körbar förrän allt med ägarbyte å försäkring e' fixat såklart å därför blir det att åka min kära bil när vi ska göra saker typ.... :L För hans tidigare bil (245an) e' halvt sönderplockad....


Såååååååå just nu sitter jag här å typ väntar på att nåt ska hända!!!! xD 


 

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards