mustangmedusa

Alla inlägg under april 2012

Av Medusa Corsfeldt - 5 april 2012 17:28

Som överskriften lyder.....  

Till Elmia på lördag å det har jag sett fram emot hur länge som helst, för jag lääääängtar till alla Mustanger!!!   
Imorn blir det df påskfirande å sen kmr det nog bli olika grejjor som händer även på måndag. Fullt upp hela påskhelgen med andra ord... Men sen på själva lovet blir det faktist mest att slappa å sådär,, men ska även få in iafal ett shoppingtillfälle, för det va himla länge sen...... xd  


Fan så trött jag e' å så e' jag fortfarande rätt mkt förkyld å det har jag vart i över en vecka nu,, påtal om nåt annat bara...... xD 


Vet inte när jag kmr blogga nästa gg, men det märks...... Alla ni får ha det bäst sålänge!!  


     

Av Medusa Corsfeldt - 4 april 2012 20:02

Ni undrar säkert vf jag ens har en blogg fortfarande, fast jag inte skriver nåt inlägg längre...... Dels e' det för att jag inte har nån egen ordentlig dator å även för att jag knappt e' hemma nu för tiden å då har jag bara min telefon å jag gillar inte alls att blogga från den... Testade att skriva ett inlägg för en tid sen från den å det tog typ 100 år.... xD.  Nu sitter jag iafal hemma med en halvtaskig dator som kan lägga av när som.... Men jag ger det ett försök!!    Jag ligger ju flera veckor efter i mitt bloggande. För jag måste säga att det har hänt väldigt mkt som jag skulle kunna skriva om. Både jätteroliga saker å lustiga saker lr bara ren fakta!! Fast nu ska jag försöka kma ifatt i nutiden med skrivandet..... 


I måndags började jag på min praktikplats å då med andra ord har jag inte ens tillgång till nån dator på dagarna. Men man får ju blogga på kvällarna om man kmr på nåt att skriva om. Det brukar oftast va så!!  


Som sagt, så har det hänt himla många saker de senaste veckorna. Men tiden går så himla fort oxå, hinner ju knappt med........ Imorn e' det iafal sista dagen på praktiken innan påsklovet. (sen fortsätter den tre veckor efter lovet oxå). Himla underbart kul att ha praktik på ett dagis å barnen fullkomligt älskar mig!!   Trots det så ska det bli väldigt skönt med lov, för jag behöver sova ifatt timmar som jag har missat den senaste tiden......


Hoppas ni har det bra iafal!! Hörs snart igen.....      


 

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards