mustangmedusa

Alla inlägg under november 2012

Av Medusa Corsfeldt - 30 november 2012 22:27

Nu é Mike å jag långt borta från Åtvidaberg å vi kmr va borta hela helgen. Så vi hörs på typ måndag igen, för bloggar bara från mobilen nu, för att berätta att jag é borta!! ;-) Trevlig helg på er.... :-)

Av Medusa Corsfeldt - 29 november 2012 22:00

Bilen måste fan va den bästa uppfinningen som nånsin har skapats i världen!! För att inte tala om den roligaste, smidigaste, smartaste å coolaste "grejj" som har uppfunnits.

Tänk er världen utan bilar,,..... Näe, det går inte, så jäkla fruktansvärt tråkigt det skulle va. xdxdxd.....

Visst, det kan oxå va en av de mest riskfyllda sakerna oxå. Men om man aldrig tar risker i livet, så lär man sig ju ingenting.....  Å man kan inte skylla på bilar att de orsakar dåliga saker för miljön, för det finns saker som e' mkt värre!!

Hur många i världen e' inte biltokiga egentligen??! Okejj, många e' inte det, fast man gillar ändå bilar, vf skulle man annars ha körkort?! Körkort måste ju va det bästa man kan ha. Å då ska man såklart ha en bil oxå, annars e' det inte så mkt värt..... 

Tänk att det redan har gått 1 å ½ år sen jag tog körkort å ännu längre sen jag fick min kära bil. Tiden har gått grymt fort.....

Att ha en egen bil e' som att ha ... eehhh..... Näee, jag kan inte ens säga vad, för det e' bara så underbart å roligt!!! Men kanske som en kärlek å vän, helt enkelt   

Jag älskar min bil å jag e' så fäst vid den, för den e' alltid så himla härlig å rolig att köra. Alltid så mån om den!! Känns som man blir Ett med bilen när man sätter sig bakom ratten   


Sverige har ju ingen uppfunnen bil att hurra för direkt,, men Amerika har flera bilar som verkligen e' To die for!!!   För min del kmr det alltid att va Mustanger, oavsett!!! 


Detta e' vad jag tkr å df skiter jag i vad andra tkr, för jag kmr altid tka såhär iafal. 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Min bil e' ju ingen Mustang, men jag kan säga att tills jag har en sån, kmr jag inte att kunna ha en bättre bil än min kära L200   

Försöker nån förstöra den, så kmr jag krossa den jäveln. Jag lovar!!!!!!!


Av Medusa Corsfeldt - 28 november 2012 23:32





Jag kan ju tala om att när jag har barn i framtiden så kmr de garanterat oxå digga Mustanger,, annars e' det inte mina barn......    Lite skämt åsido,, men aah, ni fattar!!   


   


 




Av Medusa Corsfeldt - 26 november 2012 23:02

Nu har jag inte bloggat på några dagar, eftersom jag har vart borta hela helgen, alltså utan dator!!   

Men nu e' jag tbx igen....


I fredagskväll var jag på bio med kära Mike å bror Albin. Vi såg filmen Ted, den var riktigt rolig faktiskt!!!   


 

Innan vi då åkte till stan, så hände det ingenting, så df gjorde jag aldrig nåt blogginlägg.... xd  


Sen har jag bara vart med Mike hela helgen å det har som vanligt vart helt underbart å förbannat roligt!!!  
   

 

Men det har ändå inte hänt nåt speciellt "nytt" som jag kan skriva om.... xd  


Nu i veckan kmr det hända flera olika saker, så har fullt upp vissa dagar iafal. Måste försöka vända tbx dygnet,, men det e' skitsvårt å jobbigt, för att inte tala om tråkigt!!!    menmen... 

Av Medusa Corsfeldt - 22 november 2012 18:55

Idag har jag hjälpt mamma med att fixa julkalendrar till mina bröder,, väldigt pyssligt å pilligt!! Hahah... men kul    Tänk att det snart e' jul igen!! Gud vad tiden går fort.... Å så e' det Mysteriet på Greveholm som e' julkalender på tv igen; roligt!!   


Webbcamen funkar inte som den ska, så det blev en rätt dålig bild. Men det får duga, man ser ju lite iafal!!     Alla mina tre bröder e' fotbollsfantaster, så de flesta små paket i kalendern innehåller nåt som har med fotboll att göra. De har varsin julkalender, men jag tog bara bild på en.....   

Av Medusa Corsfeldt - 21 november 2012 23:05

Ikväll blev det att sticka på roadtrip tsms med Mike. Riktigt roligt har vi haft (som vanligt) å vi åkte typ 20 mil...... Jag äääälskar verkligen å köra bil alltså!!    Å med Mike bredvid sig, så blir det ju alltid extra roligt å mysigt oxå   


Innan det så åt vi iafal middag hos farmor å farfar, det va oxå trevligt!! 


Btw, så ser jag verkligen fram emot helgen.... Men vem gör inte det ?!   



  

Påtal om annat så saknar jag sommaren, värmen, solen å för att inte tala om hur mkt jag saknar att se Mustanger ute....... Abstinens!!!   

Men jag vill iafal ha snö vid jul å nyår,, men sen kan det lika gärna börja bli vår igen, så man får tbx sommaren.....   

Av Medusa Corsfeldt - 20 november 2012 23:38

Den bästa nånsin e' han med mig!!!     

Av Medusa Corsfeldt - 19 november 2012 20:15

Det e' en sak om nån jävlas/e' dum mot mig,, för det kan jag ta å har alltid klarat mig, eftersom jag e' stark psykiskt å oftast bara skrattar åt töntar som försöker förstöra för mig.

Men nu e' det så att små snorungar jävlas å e' elaka mot min ena bror, Albin, å då kan jag bara säga att jag skulle kunna döda dem som e' dumma mot honom!!! Seriöst,, händer det en gg till så ska Albin ringa mig å sen åker jag direkt till hans jäkla skola å tar ett rejält jääävla snack med idiotbarnen som e' ouppfostrade å mobbar andra oskyldiga,......!!! Fyfan!!!   

Finns inget värre än om det händer sina närmaste något. Å jag kan säga att jag ställer alltid upp när det behövs. Mobbning när man e' 12 år e' så förbannat idiotiskt å lärarna ser inget säger de; Men vafan, ha bättre koll på eleverna då, jävla fjollor!!!!!!    Blir fan mordisk mot sånt här alltså..... Låt oskyldiga vara!!!!!!


  Albin, jag å Adam   

Jävlas nån med mig lr folk i min närhet,, då jävlar assoh.....!! Blir tredje världskriget typ........ 

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards