mustangmedusa

Alla inlägg under juni 2012

Av Medusa Corsfeldt - 26 juni 2012 22:53

Imorn fyller lilla jag hela 19 år!!!    Men jag började firas redan ikväll, för både mamma å pappa ska jobba imorn. Jag fick iafal en ny välbehövlig dator å det känns himla bra!!    Imorn blir det att åka å äta middag med farmor å farfar till å börja med å sen får man se vad som händer   



   


Av Medusa Corsfeldt - 19 juni 2012 14:15


   


 


 

Av Medusa Corsfeldt - 18 juni 2012 15:14

Jag fick detta i studentpresent, mest på skojj å bara för att jag verkligen e' beroende av detta!! Äter en ask per dag typ..... GOTT!!!   

Av Medusa Corsfeldt - 18 juni 2012 14:59

I fredags tog man stuenten å nu behöver man aldrig mer åka tbx till skolan........   

Å vädret va för ovanlighetens skull väldigt bra å då va ju allt extra kul!!   






Av Medusa Corsfeldt - 11 juni 2012 13:43


På fredag gäller det!! Sen slipper man skolan för evigt......     

Av Medusa Corsfeldt - 1 juni 2012 09:12

För det första så regnar det som fan å det blir jag jäkligt deprimerad av...... Å för det andra så kom jag 1 å en halv timme för tidigt till skolan, å det enda som ska va i skolan e' ett betygsnackmöte på en kvart å sen slutar man, så just nu sitter jag bara å surar å väntar liksom xD ...... 


Men för att lätta upp stämningen lite, så kan jag ju säga att jag fyller år om 26 dagar å att jag tar studenten om exakt två veckor idag. FAN, vad skönt det ska bli!!   Men jag hoppas att det ska bli iafal ganska bra väder på avslutningen. Fast det kmr ju va skitdåligt som alla andra jäkla år.....  


Majjsing-bajjsing gömmer sig för det dåliga vädret.....       

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards