mustangmedusa

Alla inlägg under juni 2013

Av Medusa Corsfeldt - 30 juni 2013 21:15

I våran stuga här på Ekerums camping resort på Öland delar jag å bror Albin rum!! Det har vart soligt å fint hela tiden sen vi kom hit, fast det har ändå vart lite för kallt för min smak. Har inte kunnat gå ute utan skinnjackan eller legginsen. Har inte heller kunnat bada idag för det har blåst för mycket kalla vindar...

Hmmm.... Vart e' värmen??! Jag vill ha den här!!!!!!!!!!!!!!   

Hoppas på värme imorn å resten av veckan som vi e' här på Öland oxå tack!!   


Har separationsångest för min Mike dock å det e' så jobbigt...... Saknar honom!!!!!       

Av Medusa Corsfeldt - 30 juni 2013 15:30

Here we come!!     

Av Medusa Corsfeldt - 29 juni 2013 23:00

Diggar låten alltså!!   

Av Medusa Corsfeldt - 28 juni 2013 20:15

I söndags var det släktkalas för mig, igår på min själva födelsedag firades jag av familjen + min Mike å då idag var det lite fest med vännerna Alexander & Stoffe å Mike naturligtvis!!   

Blev Linköping halva eftermiddagen å lite av kvällen + bilåkande å nu e' vi hemma hos mig i min lägenhet å har himla roligt!!    


 


 


 

Oseriös bild.... xd


 

  


 

Sen köpte vi en familjepizza å satte oss på flaket på min bil för att dela på!!   


  



Imorn blir det då att packa, för på söndag åker jag till Öland med min familj å kommer va där en vecka!! Det ska bli himla skönt å roligt att åka iväg, men inte att va utan Mike.........



Av Medusa Corsfeldt - 27 juni 2013 14:45

Bara för att jag kan å inte för att jag vill....     

Premiär på systemet idag å de sa grattis å allt, heheh!! 

Av Medusa Corsfeldt - 27 juni 2013 13:33

Idag small det!!! Idag klipptes snöret till mitt halsband jag har haft på mig i över två år utan att ha tagit av det!! 

Det krävdes övertalning kan jag lova,, hahah!!

 

 

Det e' väl så att de flesta som har sett bilder på mig de senaste åren har sett att jag alltid har haft detta halsband på mig å det har vart för att jag inte har kunnat ta av det å har inte velat heller, så var därför tvungen att klippa snöret. 

 

Jag hade haft på mig det mycket längre tid, enda tills det väl gick sönder å lossnade av sig självt, om inte min kära Mike hade givit mig detta halsband idag på min födelsedag som jag nu har på mig:

 

  

 

Snart blir det firande med familjen påtal om annat, när mamma å pappa har slutat jobbet, heheh!!!      


Av Medusa Corsfeldt - 27 juni 2013 02:11

 

Min 20-årsdag har nu börjat å tar inte slut förrän den 27:de e' över.....   

Av Medusa Corsfeldt - 25 juni 2013 17:45

Idag fick kaninen Marmaduke ungar!!   

Hon byggde ett fint bo av massa tidningar, hö å även naturligtvis sin egen päls, som de alltid gör. 

Änsålänge kan man ju inte få några bilder, eftersom man knappt ser de små liven å man ska ju inte röra dem första veckan. Men bilder kommer ju framöver!!   


   

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards