mustangmedusa

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Medusa Corsfeldt - 1 januari 2012 20:14

Nu tänkte jag visa er några grymt heta saker som jag vill ha från en speciell Mustang-sida   


               

Det e' så sjuuuukt hur mkt jag älskar Mustanger å det kmr jag alltid att göra...  


Å så fick jag den bastanta turen till att få denna grymma jacka av snällaste mamma, så df passade det så bra att posa lite vid en vacker Mustang!!!      

Av Medusa Corsfeldt - 1 januari 2012 18:59

Nyss hemkommen från att ha vart ute å provsladdat massa me min kära bil!!    Antar att snön kmr va borta imorn, så man fick ju passa på idag.... heheh... 

Eftersom jag har en stor Pick up, som väger ca 2 ton, fram väger den typ minst 1.7 å bak resten av vikten. Så när man kör me 2hjulsdriften i, så kan man sladda hur mkt som helst å även så lätt att man ibland bara behöver vrida på ratten för att få lite sladd. Oftast himla kul, men även lite läskigt om det e' för halt. Jag överträffar aldrig mig själv iafal, utan jag gör å kör som jag känner att jag kan....    . När man har 4hjulsdriften i däremot, e' det den bästa å säkraste bilen man kan ha på vintern!!    


    

Av Medusa Corsfeldt - 1 januari 2012 14:38

Undra hur många som mår bra idag då...?! Jag gör det iafal.    Drack ju inget skit så, å jag körde liksom.....

Nyåret firades i Åtvidaberg med lite folk å det var helt okej roligt!!     Om man bortser från tönten som tog min väska (tacka gud å för allas trevnad att jag fick tbx den, med allt innehåll kvar....). Å att nån annan korkboll slog på min bil...... Hatar folk som inte kan behärska sig bara för att de tror att de e' coola när de super.....  Menmen....

Vi kom hem vid typ halv tre inatt å vi gick upp idag, detta nya år för en timme sen ungefär.


Det har kmt SNÖ......!!!    Dags att kma nu efter jul å allting...?!  Fast ska inte klaga, det e' ju roligt. Iafal ett tag,, sen vill man bara ha sommar när det har vart kallt för länge..... xD 

Dessutom måste min bil ha nya glödstift, för den vill inte direkt starta när det e' kallt ute.....    Fast det löser sig iafal....... Nästa vecka ska den till Bilprovningen å då måste den gå igenom!! Det ska den göra efter verkstadsbesöket som var i veckan.......


Nu vet jag ej vad som händer idag,, ska nog mest ta det lugnt antar jag!! Sitter iafal här å sen får man se vad som händer mer....   


              Alla får ta å välkomna 2012 nu å så får man hoppas att jorden inte går under i år heller......    

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards