mustangmedusa

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Medusa Corsfeldt - 7 februari 2013 22:11

Det roligaste med nya kameran e' ju att man kan ta många fler kort. Så jag tog lite bilder hemma hos mig på sånt jag kan visa er, för att det både e' kul å coolt eller påhittigt helt enkelt. Dessutom e' det sånt jag inte har visat på bloggen innan heller.....   



 

Fan, blixten blev för stark på denna bild ju!! -.- Men utan den, så hade bilden blivit för mörk istället. Menmen, man ser ju vad det står på burken iafal å det e' det viktigaste, eftersom det e' rätt roligt, hihih...!!


 

På toadörren har jag satt uppe lite smarta klipp som jag klippte ut från gamla tidningar häromdagen. Så nu kan man sitta å läsa bra tips när man sitter på toan. Hahah...   


  

Även på dörren in till garderoben har jag satt upp detta urklipp från en tidning. Mest på skoj, men ändå smart!!   

(jävla blixt igen, men skitsamma xd)

 

Här e' då min tröj-/överdels-walk-in-closet...


 

Sist, men absolut inte minst, så har jag satt upp lite smarta roligheter på dörren till skafferiet i köket oxå!!   


 

De flesta har nog redan sett endel av mina Mustanger, men jag tog iafal en ny bild, bara för att jag hade lust, även att den inte blev så himla bra. Men det duger!!! Mustanger e' det ju sååååå   


 

Jag trivs å jag mår bra!!!! 


Peace!!!   






Av Medusa Corsfeldt - 7 februari 2013 19:28

Idag hämtade jag bror Emil efter hans skola vid typ kvart över två å han ska va hos mig tills imorn, då han ska till skolan igen. Så man kan kalla det att jag har barnvaktsjobb, fast utan att ta betalt, heheh!! 

Tidigare ikväll var det iafal en teatermusikal som hans klass hade för alla föräldrar å syskon. Handlade om rymden kan man säga. Riktigt trevligt å mysigt var det!!

Dock fick man inte ta några bilder under föreställningen, för det va tydligen vissa barn som aldrig fick vara med på kort. Så tog bara ett kort på Emil framför scenen när han va ombytt efter teatern. Han var väldigt duktig!!   


Påtal om teatern så var det nån som hade sin mobil på med högt ljud å så ringde det mitt i föreställningen,, skottpengar på den som inte stänger av ljudet vid sånahär tillfällen, tycker jag..... xd 







Pappa å bror Albin va oxå å kollade!!


    

Just nu sitter vi å kollar på tv, visserligen sitter jag ju mer å tittar på datorn. Men ändå!!     



Jag har iafal en ny kamera nu, som e' väldigt bra, så nu kan jag alltså ta mycket bättre bilder än när jag har tagit med min telefon. Heheh...!!  Så tog denna bild på mig själv, för det e' inte ofta jag ens tar kort på mig själv...  


Trevligt med broderssällskap när min Mike inte e' hos mig!!

Skönt att det e' fredag imorn iafal å sen helg. På lördag firar dessutom jag å Mike 5 månader tillsammans   

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards