mustangmedusa

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Medusa Corsfeldt - 6 februari 2013 20:47

För över ett år sen när jag gjorde denna sak första gången att de som ville stå med i min blogg, skulle gilla statusen på facebook å så skulle jag skriva nåt kul å bra om dem här,, då var det runt 50 stycken som blev med, så det tog lång tid att skriva ner alla å så. Men denna gång blev det inte lika många, så därför blir det lättare att skriva lite om varje person. 

Det borde ju bara ha vart folk som verkligen vill stå med i bloggen å såna som jag då känner iafal lite, så man vet vad man kan skriva o.s.v Men gör ett försök nu iafal!! Heheh....

Blir i helt slumpmässigt!! Men följer ändå ordningen på statusen på facebook, så jag vet att jag får med alla!!   



 
  • Jaaa, Mike!! Va ska jag skriva mer än det jag redan har skrivit på bloggen nån gång?!
    Min älskade pojke som e' så bäst liksom!!      
     
     
  •  
    Vi har känt varandra ganska länge å jag vet att du e' en väldigt social å rolig kille.   
     
  •  
    Min Mustang-bror forever!! Biff!!!    Kan inte annat än skratta när jag tänker på vad jag ska skriva om dig,för du e' så fruktansvärt rolig kan jag få be å tala om!!     Å man kan ju inget annat än erkänna att du e' väldigt cool.
    Allra mest för att du har mig som Mustang-syster. Hihih... Din humor alltså, den e' sanslös....   . Å så e' du ofta social oxå å det e' ett mega-plus!!    
     
  •  
     
    Du e' ju en av oss i vårt gäng å vi har alltid roligt å vi äger ju!!  Alla har ju sin roll, så med andra ord måstealla ingå för att vi ska bli kompletta.   Du e' dessutom väldigt smart faktiskt!! 
     
  •  
    Social kille som jag har känt länge å du e' väldigt rolig oxå!!   Kung på att gilla saker på facebook..   
     
     
  •  
    Underhållande kille som vet hur man fixar fester å maskerader!! Himla rolig på ett unikt sätt å det e'
    väldigt coolt faktiskt.   
     
  •  
    Känner dig ju inte så himla bra, men ändå så känner jag dig väldigt bra, eftersom du oxå diggar Mustanger!!!
    Cool oxå dessutom.   
     
  •  
    Dig har jag känt väldigt länge å du e' en väldigt bra vän som man kan lita på å snacka om allt med!!   
     
  •  
    Väldigt rolig kille e' du!!    Fast överdriv inte med din s.k Volvo-kärlek  
    Inte så social längre, som förr. Fast det kanske har sina anledningar..   
     
  •  
    Jaadu, Kevin!! Vi har känt varandra sen vi gick i Falerums skola samtidigt. Du e' ju oxå med i vårat gäng, fast nu för tiden e' du inte emd oss så ofta längre. Lite tråkigt ju!! Menmen,, du e' iafal en av dem som 
    oftast får andra å skratta. Himla rolig e' du!! Speciellt med ditt unika höns-kackel....   
     
     
  •  
    Rolig å busig kille!! Kan ju oxå skriva att jag antar att du e' väldigt bra på fotboll, eftersom du spelar i
    de ungas ÅFF.   
     
     
  •  
    Ah, du gillade ju min status, så jag måste ju komma på nåt att skriva om dig, fast jag knappt känner dig.
    Men det e' alltid trevligt med kompisar, så man kanske bara kan lära känna varandra bättre?!   
    Jag kan iafal säga att arbetsbyxor å keps i en traktor is the shit!!!!   
     
  •  
    Du verkar vara en väldigt bra kompis som e' social å som berättar många bra å viktiga saker. 
    Snäll!!   
     
  •  
    I don't know if you understand swedish, so I write in english that I know you are a very nice guy and you have a very sweet family!!    I don't even know if you read my blog, but you liked my status, so I wrote this...
     
  •  
    För flera år sen var vi typ bästa vänner. Men nu för tiden känner jag dig inte så bra längre, tyvärr.
    Fast snäll e' du iafal!!   
     
  •  
    En väldigt bra vän som man har haft mycket roligt ihop med. Snäll å social!! Man kan lita på dig känns det
    som oxå. En sån som alltid finns för sina vänner.   
     
     
  •  
    Snäll!!    Du gillar dessutom Mustanger mycket å det e' alltid ett plus... Heheh   
     
     
  •  
     Christian Arturén
    Social å rolig kille som verkar va en bra vän!! Cool..   
     
  •   
    Vi gick i samma klass sista året på gymnasiet!! Snäll å rolig tjej   
     
  •  
    Fint namn!! Ett av mina favvo-namn. Mimmi heter min ena katt oxå    För övrigt känner jag dig knappt mer än att jag vetvem du e' å så... 
     
  •  
    Jaaaa, vi gick ju oxå samtidigt i Falerums skola. Har känt dig länge å väl. Men inte så mycket nu för tiden längre...   
     
  •  
    Känner dig knappt!! Men vet vem du e' å att du e' väldigt duktig på att skjuta med pilbåge   
     
  •  
    Min kära bror!! Svårt å veta vad jag ska skriva egentligen... Heheh!! Men väldigt rolig e' du, när du inte bråkar.   Bäst på att köra fyrhjuling. Å så ska jag hälsa från Alexander att du alltid har så snygga
    kläder...    
 


Av Medusa Corsfeldt - 6 februari 2013 17:12

Man kan verkligen fatta att mina två katter e' syskon......    

De sover ofta på väldigt roliga sätt, som kan kan undra på hur de kan tycka att det e' skönt,, heheh!!   


 

 


Sååååå gulliga!!!   

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards