mustangmedusa

Alla inlägg under augusti 2013

Av Medusa Corsfeldt - 7 augusti 2013 22:27

Idag e' bror Emil hos mig å ska sova här inatt!! Han kom hit tidigare ikväll efter fotbollsträning. Nu har vi nyss ätit klart ordentlig kvällsmat efter att ha vart ute länge i en lekpark förut, då Mike lekte med Emil å jag hade Shelby i kopplet, så han fick gräva å springa massor!! Hade dock tyvärr inte telen med mig då, så det blev inga bilder.....


 

Jag e' faktiskt duktig i köket!!   


Medans Mike å Emil spelade lite GTA!!  



Imorn blir det förhoppningsvis marknad i Skänninge, det enda som kan stoppa den planen e' ju spöregn å skit.... Så jag hoppas det e' uppehåll iafal!!      

Av Medusa Corsfeldt - 6 augusti 2013 23:01

Hela 6 veckor har Marmaduke's ungar blivit idag!! De växer så bra å de e' sååååå gulliga,, alla 8 små pluttisar!!   


 

 

 

Av Medusa Corsfeldt - 6 augusti 2013 22:08

Idag blev det Linköping med älskling Mike å även Stoffe å Alexander!! Har haft himla kul!! Sen blev det bilträff på kvällen,, kulkul!! Dock regnade det lite, men jag såg flera Mustanger, så ska inte klaga allt för mycket...   


 

 

Det va fint när vi satt å åt mat, men en timme senare när vi va på bilträffen, så öste regnet ner ett tag, men sen blev det lite bättre... 

Fick iafal dessa bilder:

 

 

 

En fet Dodge Ram brevid en Mustang kan inte bli mycket bättre....   



 

 


 


Av Medusa Corsfeldt - 5 augusti 2013 20:49

Lille Kraken låg i min hand å sov hur länge som helst nyss, så mysigt!!! Änsålänge har man ju inte kunnat se könen på ungarna, så man vet ju inte om Kraken e' en hona lr hane, men jag skulle gissa på hona.... Det bästa e' iafal att h*n har börjat växa ifatt sina syskon, eller e' åtminstone på god väg. Så nu kan den lille parveln bara inte dö liksom!! Helt enkelt så e' det egentligen ingen liten stackars krake längre, men namnet e' ändå Kraken, för det blev ju så!!   

I morgon blir alla ungarna hela 6 veckor dessutom å i September sen så e' de leveransklara till att kunna flytta!! 

Jag vill nog att lille Kraken ska va en hona, för då kan man ha kvar den hos sin mamma Marmaduke, eftersom jag har blivit ganska fäst vid minstingen, eftersom man ofta fick hjälpa den att få mat eftersom den va så svag förr.... Men det verkar inte va några problem längre å nu äter ju dessutom alla samma mat som Marmaduke nästan hela tiden, fast de diar ju nån gång om dagen lite till ändå...

Man får helt enkelt se hur det blir sen!!   


 

Av Medusa Corsfeldt - 4 augusti 2013 19:37

3 ½ timme tillbringade jag förut på eftermiddagen med Shelby ute i den underbara solen på en filt på gräsmattan!!   

Tog några bilder...


 

 

 

 

 

Han e' nog världens underbaraste kanin!!   


Av Medusa Corsfeldt - 3 augusti 2013 01:43

  Eller jag kanske ska säga mina barnbarn, eftersom Marmaduke e' mamman, som e' mitt barn....     

Alla e' så gulliga!!    

Av Medusa Corsfeldt - 2 augusti 2013 18:11

  Det som fattades mest i mitt kök var en micro, så det fick jag en när jag fyllde år, men den kom inte på plats förrän häromdagen....   

(nu ska jag bara införskaffa en SodaStream å en mixer av nåt slag, sen har jag allt jag vill ha i köket!!)


 

Detta kort-etui eller vad man nu kallar det fick jag av min brevvän Annie, när jag fyllde år!! Himla kul att vi fortfarande har så bra kontakt, som vi har haft sen vi var 12 år, heheh!!    Alltid så kul att få perfekt passande presenter vid födelsedagar å juletider av henne på posten....   

Mustang liksom!!!!!   


Den fina stenen hittade min bror Adam till mig, på Öland när vi var där. Bättre bild kommer på den när jag har köpt ett litet smalt sängbord som får väl får plats brevid sängen i sovalkoven, då ska stenen ha en fin plats där med smycken på.....

(jag har många planer att göra i mitt hem).


 


Muggen fick jag av mamma när jag fyllde år!! Själva bilden togs på söndagen å jag fick muggen på torsdagen, då min födelsedag var. Alltså betyder det att det gick väldigt fort att beställa en mugg med fotot på...

Fuji-foto-företaget e' himla bra!!   



Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards