mustangmedusa

Alla inlägg under augusti 2013

Av Medusa Corsfeldt - 12 augusti 2013 03:26

Som ni alla som väl känner mig, så vet ni ju att jag e' Mustang-frälst!! Väldigt mycket oxå dessutom!! Så kommer det alltid att vara å jag e' stolt över det oxå!!   

Jag har ju Mustanger på alla mina väggar, på alla hyllor, i alla skåp, på kläder m.m o.s.v


Här får ni se mina miniatyrer efter lite omflyttning å fix,, eftersom jag har visat några av dem nån gång tidigare här på bloggen, men nu e' det ju lite nytt så!!   


 

Här e' nästan alla mina små Hot-Wheels-Mustanger å det coolaste e' ju att ingen e' likadan som nån annan!!  

Min grabber-blue-favorit har sin hedersplats högre än de andra finisarna!!    

(i den blåa lådan till höger e' det ett pussel i, med 1000 bitar å det e' naturligtvis Mustanger på det!!)   


 

Den i mitten e' en sån man stoppar pengar i å den e' halvt fylld med en-kronor!!   


 

Mustanger får självklart pryda en del av DVD-skåpet!!   


 

Min lilla drag-racing-Mustang står här, för den fick inte plats bland de andra....   




Till sist:

 

GAAAH!!!!!!!!!!!!!!!     

Av Medusa Corsfeldt - 11 augusti 2013 23:15

Desto mer "eget" man lägger upp på sin blogg, ju mer personlig blir den!! Å det e' just det ens blogg ska vara, unik, så att alla har olika....   


 

Idag har det vart himla dåligt väder med rätt mycket regn å även åska i förmiddags, så då hade man en trevlig inne-dag vid datorn å även pysslade å fixade med massa saker i min lägenhet!! Bland annat så klippte jag ut massa bra tips å intressanta saker från tidningar å gjorde kollage av det. Ett av dem satte upp på dörren till toaletten. Så nu kan man läsa det när man sitter på toa, hahah!!   

(det som syns på bilden gjorde jag idag, de andra två man ser lite av kanterna på, gjorde jag i våras nån gång, så de har vart med på bloggen förr)   

Jag e' väldgt kreativ å jag gillar verkligen att pyssla å arbeta med händerna!!   


 

Detta e' en 3D-tavla som jag köpte på Öland när vi var där, men den kom inte upp på väggen förrän häromdagen. Min Mike satte upp den åt mig, så det blev ganska högt upp, men det e' bara bra, för jag gillar att täcka mina väggar med tavlor å fina affischer å så!! Därför det e' så bra att väggarna e' vita, så man kan ha vilka bilder som helst uppsatta!!   


 

Den här fotöljen e' nog en av de skönaste saker man kan sitta på tycker jag!! Det var i en second-hand-affär som jag hittade den, i nyskick, för endast 60 kr. Så naturligtvis köpte jag den!!   

Det var dock ett tag sen jag gjorde det, men den har inte fått komma på bild förrän nu.... 


 

Ett litet bild-kollage som mamma gjorde till mig en gång i tiden. Idag fick den tillslut sin plats på väggen....

Det e' bara mina snuttis-katter som fortfarande lever av de djuren man ser...!!   


 

En kruka som e' som en disco-kula,, den hittade jag igår på en loppis å eftersom den va så cool å dessutom hel å ren, så kunde jag inte låta bli att köpa den!!    Nu fattas det bara att skaffa en blomma som kan få sin plats i den.... 

Av Medusa Corsfeldt - 10 augusti 2013 23:37

Tycker denna morot var lite knasig.....   

Har aldrig sett nån roligare grönsak IRL faktiskt!!   



 


(lite Fluffis-päls kom visst med på bilden oxå)   


 


Av Medusa Corsfeldt - 9 augusti 2013 23:53

Idag har jag å min älskade Mike vart tillsammans i 11 månader!! Finns ingen bättre gosse än honom!!   


 

Av Medusa Corsfeldt - 9 augusti 2013 17:16

Picknick med Shelby i solen i lite mer än två timmar har jag nu precis kommit in ifrån!!   


 

   



Av Medusa Corsfeldt - 8 augusti 2013 23:45

Köpte en ny väska å eftersom jag gillar USA, så fick det bli en sådan!!   


      

Mustanger e' nog den största anledningen till varför jag diggar USA så mycket. Mustangens hemland liksom!!   

Köpte med andra ord denna tröja på marknaden oxå, hihih!!


 

Som det e' för väldigt många, väldigt ofta: att typ en strumpa alltid försvinner i tvättmaskinen!! Bara puts väck liksom... Så jag passade på att köpa en tvättpåse, för jag har letat länge efter det, utan resultat. Men nu så!!   

Smart uppfinning, för att små kläder inte ska försvinna!!   


 

Nåt av det godaste man kan köpa i godisväg, som bara verkar finnas på marknader e' såna här godisremmar. Jag som då älskar blåbär köpte naturligtvis en med den smaken!!!   


 

Mike köpte massa med lakrits å salt. (Dessutom köpte han kepsen han har på sig oxå)

Shelby som va ute å lekte runt i soffan, blev oxå med på bilden!!   



Jag älskar marknader!!!!      

Av Medusa Corsfeldt - 8 augusti 2013 21:13

Jag ääääälskar verkligen nitar på kläder, skor, väskor, saker.... Ahh, allt, helt enkelt!! Så idag hade jag dessa snygga byxor på mig, som dessutom e' grymt coola!!   

(de e' ju mycket svartare/mörkare i verkligeheten)


 

Av Medusa Corsfeldt - 8 augusti 2013 20:57

Jag å Mike var på Skänninges marknad idag med min familj, trots det lite dåliga vädret!! Fast hittade väldigt mycket bra saker ändå,, jag visar lite i ett senare blogginlägg. Nu tänkte jag bara säga att jag köpte en ordentligt knippe med morötter å fick väldigt mycket överbliven blast på köpet, eftersom jag har kaniner, fick snubben som sålde det veta, heheh!! De flesta som köper morötter vill ju inte ha blasten, så den tas ju bort å läggs under ståndborden, det va bra, för då fick jag det, som sagt....   

Trots det trista vädret så var alla som stod vid stånden väldigt glada å trevliga, därför blev allt mycket roligare ju!!   

 

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards