mustangmedusa

Alla inlägg under januari 2013

Av Medusa Corsfeldt - 3 januari 2013 23:30

Idag ringde det en speciell person från en speciellt ställe till mig å på måndag ska jag df på arbetsintervju. Det ska bli intressant!!!    Jag undrar dock hur de fick tag i mig, eftersom det va från ett jobb som jag aldrig ens har sökt... Det har inte gått via Arbetsförmedlingen heller. Men ändå,, detta kan bli bra....    Ska ju dock inte hoppas för mkt, det e' ju bara en intervju jag ska på. Fast det bör gå bra, de hörde ju trots allt av sig till mig å ville att jag skulle kma på anställningsintervjun!!

Jag säger inte vad det handlar om förrän jag väl har vart där å då ska jag ju även skriva hur det gick,, fast det fattade ni väl... Hihih   


Imorn ska iafal jag å Mike till stan å köpa behövligheter till min lägenhet. Det har blivit uppskjutet några ggr för det har alltid blivit förhinder på nåt sätt,, men imorn ska det bli av, annars tar ju rean slut... Heheh...   


 

Av Medusa Corsfeldt - 2 januari 2013 01:12

Jag har alltid vetat om Mustanger å jag har alltid vetat om mitt namn som Medusa!! Vad jag däremot inte visste innan, som jag upptäckte idag, e' detta:

Att det nu finns en lack som kallas Maaco's Medusa å så e' det just en Mustang som har denna lack på sig. Snacka om himla coolt assoh!!!! När de beskriver Mustangen på Maaco's hemsida så står det som överskrift, det som jag skrev som rubrik å det förstår jag verkligen, med tanke på att man typ döööör när man ser en Mustang..... Iafal jag,, resten skiter jag i...   

Ödet skulle man oxå kunna säga. För ödet finns verkligen, det märker jag i stort sett varje dag med minst en sak lr händelse o.s.v.... 

Medusa va ju ett kvinnligt vidunder som förgiftade lr förtrollade folk med sin blick å det förklarar nog lite vf folk ganska ofta glor på mig å kan få en speciellt blick tbx som gör att de skäms lr så xD.

Hon hade ormar som hår, å det förklarar nog vf jag gillar ormar så mkt,,. Men det har ju oxå med å göra att Shelby har en orm; Kobra, som logga, heheh.... 

Å nu kan jag även förstå vf Mustanger gör mig så galen..... Ni förstår nog vad jag menar   

MustangMedusa, det e' ju jag!!!   



     


Jag e' ju totalt frälst å besatt i alla Mustanger,, men allra mest älskar jag de från 60-talet, speciellt Eleanor från -67 står mig absolut närmast hjärtat. Även Shelbys heta monster -68 å -69.

Lr kan nog säga alla från när de började kma -64, helt enkelt....

Jag diggar ju även de nya Mustangerna som har det där porriga utseendet som började kma -05, speciellt en Super Snake Shelby. Vi kan gärna ta bort -80-90-talets bilar, för de förstördes tyvärr på den tiden......... 


Jag har ju väggarna fulla med Mustang-tavlor/affischer. Jag har flera olika klädesplagg med Mustanger på lr Mustang-logon. Å så har jag ju naturligtvis vääääldigt mååånga Mustangbilar som står i ett stort glasskåp å även andra Mustanger som står på fönsterbrädan o.s.v

Har väldigt många, men ändå ingen som e' likadan som nån annan å det gillar jag....

Jag ÄLSKAR verkligen Mustanger å det kmr jag alltid att göra!!!!   









Av Medusa Corsfeldt - 1 januari 2013 21:43

Måste bara få säga att min älskade Mike e' bara så himla underbar!! Helt enkelt den bästa nånsin. Att jämföra med gammalt skit e' egentligen bara idiotiskt, men jag måste få säga det ändå, för det stämmer så bra!! 

Mike e' den härligaste, gulligaste, roligaste, snällaste å mysigaste kille jag nånsin har vetat om. (så e' det dessutom ett plus att han e' klart snyggast å sötast oxå) Har aldrig tråkigt, bråkar aldrig heller. Tjafsar aldrig ens...

Han bara vet hur det ska va, han vet exakt hur jag ska bli behandlad å hur han ska bete sig mot mig. Det har alla andra saknat...

Om en vecka firar vi 4 månader tsms. Det känns som mkt längre tid, eftersom vi va vänner i över ett år innan det blev mer....

Kmr aldrig finnas nån så bra som han!!   


 



 

Älskar dig mest av allt busunge!!            


Av Medusa Corsfeldt - 1 januari 2013 18:12

När klockan va typ halv 11 igår natt, så kom Stoffe till oss, för han hade frisknat till å sket df i att han va förkyld, för det va ju trots allt nyår å det e' ju inte det varje dag!!    Så sen hade va roligt hela natten typ.

Gud vad mkt skratt det har blivit, det känns i magen idag- härligt!! Vi va t.o.m ute å gick en promenad i 40 min kl. 4 imorse, hahah!! Det va faktiskt endel folk ute då med å bilar oxå som folk körde runt i....

Sen gick vi väl å la oss halv 6 på morgonen lr så....


De shotade vaniljsås med bär i..... xD  Helt alkoholfritt alltså,, men de hade ändå shotglas!! xD  


Vi hade alltså en ganska lugn nyår med bara vi 4 i min lägenhet. Skönt att slippa massa gapiga folk som spyr å äcklar sig... xD. Man va ju såklart dock ute runt tolvslaget å kollade på alla fyrverkerier å sådär, fint ju!! 

Vi drack ju lite shiit, men ingen blev full å äcklig, skönt!! Dessutom mår man bra idag, oxå skönt!! Eftersom man kan ha riktig kul utan att va äcklig å full...


Förrut idag åkte iafal Alex hem å Stoffe gick hem, så det e' bara min Mike å jag kvar å det e' ganska tyst, men det behövs ju oxå ibland. Heheh...

Imorn kmr min ena bror, Albin, å ska sova hos mig till torsdag å då ska ändå Mike åka hem å sen ses vi på torsdag igen å då ska vi åka till stan å fixa lite grejjor. Då har jag nog dessutom förhoppningsvis min egen kära bil igen. Annars lånar jag nån av pappas lr farfars bilar.....


Nu har det ju iafal blivit ett nytt år, men man känner ju ingen skillnad.

Fast jag har ju inte duschat sen förra året   , så ska gå å göra det nu å sen blir det hemma-spa. 








Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards