mustangmedusa

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Medusa Corsfeldt - 5 januari 2013 21:35

Min jätte-t-shirt som e' i storlek XL, så den e' väldigt stor å går ner till knäna, så jag brukar sova i den lr gå runt i bara den hemma typ     



 


Detta e' ju ingen typisk Mustang-tröja som har med bilen å göra. Men jag fick den i julklapp, beställd från USA, för det trots allt står Mustang på den å det finns ju ett klädmärke som heter det oxå!! Dessutom e' den grymt skön.   



 

Mitt favvo-linne!!    Dock så e' jag så rädd om det, så har bara använt det en gg, på Power Meet.... 



 

Sen har jag ju min älskade Mustang-jacka som jag fick av min kära mor för två år sen!! Den beställdes via internet från Hc Bilservice i Lund å så vet jag att den kostade runt 2tusen kr. Fullt värt det, för mig, ska ni veta!!!   

Den använder jag flitigt. Dock fanns det ju bara gubb-storlekar, så den "minsta" va ändå i L, så den e' ju rätt stor för mig, men eftersom jag ääääälskar Mustanger så bryr jag mig inte om det!!! 

Detta va den tydligaste bilden jag hade av jackan på mig,, även att den inte e' så bra. Men den får duga,, jag står ju ändå vid en Mustang oxå...   



Av Medusa Corsfeldt - 5 januari 2013 09:52

Misstag ingår i livet!! Ingen kan leva utan att ha gjort misstag iafal minst några ggr, det e' fullkomligt mänskligt!! Men en konstig grej e' att vissa verkar tro att det e' misslyckat att göra misstag. Det e' inte det!!

På nåt sätt lär man sig alltid av sina misstag. Man måste ju göra fel ibland för att veta å förstå vad som e' rätt... 

Detta låter ju som en klyscha, men det stämmer verkligen å det förstår ni nog...

Jag skulle nog kunna säga personligen att de jobbigaste misstagen man har gjort e' att träffat å umgåtts med fel personer, d.v.s tidigare förhållanden typ. Kan väl inte säga att allt har vart misstag, endel e' ju bara gamla ointressanta minnen. Men annat har vart idiotiska misstag man mest av allt bara vill göra ogjort. Fast eftersom man inte kan det, så finns det ju inget annat å göra än att bara acceptera det förflutna, se framåt å inte älta gammalt skit. Man har ju trots allt lärt sig rätt mkt av att ha vart med fel person.

Mest då t.ex hur man verkligen inte vill att en kille ska va lr hur han ska behandla en.... Om ni förstår hur jag menar...

Jag har liksom både blivit behandlad som att jag vore en känslodöd docka lr en hund som man kan bestämma å styra över. Båda de sakerna e' så jäkla störda å jag fattar inte hur en kille ha kunnat behandla en tjej så  . Man kunde ju inte bara dra sådär heller,, för då hade man kunnat råka illa ut o.s.v Skitliv man hade mer lr mindre förr!!! 

Men när man väl tillslut lyckades att våga ta sig loss,, då blev livet mkt bättre å man hade kul å mådde bra igen. 

Med detta vill jag åter igen säga att man lär sig väldigt mkt av sina misstag å df gör man ju aldrig om dem..... 


Just df känner man å vet verkligen att man har det bra nu, med älskade Mike!! Så unikt å så underbart. Han får mig att må så himla bäst, varje dag å varje natt. Han förstår mig å det e' knappt nån som gör lr har gjort nån gg. Han får mig att vilja leva.   

Jag har dock aldrig haft nån tanke på att dö,, men förr ifrågasatte man ofta livet, när det va skit å man kände då ingen livsglädje heller sen min häst dog.... 


Efter allt skit, så blev man ju väldigt kräsen å försiktig när det gällde killar å man ville bara slippa sånt "skit" ett tag å det gjorde jag oxå....

Men sen när då väl Mike dök upp på ett annat sätt än min vän som jag kännt länge,, då bara blev himlen som en plats man väl kan leva på å den platsen skapar han för mig, hela tiden å df älskar jag honom så himla mkt. Jag har aldrig i hela mitt liv mått så bra med nån som jag gör med honom.  

Bättre å starkare än nånsin innan känner jag mig. Så sant som jag sa det, ska ni veta!! 


Självklart har fler misstag än bara "sånahär" gjorts,, men det e' inga stora saker som jag behöver ta upp liksom... 


 


Här kmr några bra meningar/citat som alla borde ta lärdom av:

*Var rädd om det du har, för en vacker dag kmr det kanske inte att finnas kvar...*

*Ta aldrig nån lr nåt för givet, det e' då det lättast kan försvinna.*

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad*

*För varje andetag du tar, så e' det nån som tar sitt sista. Ta df vara på livet. Du lever bara en gg.*

 

Peace!!   


 


 



Av Medusa Corsfeldt - 5 januari 2013 03:20

Lite schysst dunk såhär på den på mörka tiden på dygnet....    Jag diggar denna ska ni veta!!

Cool snubbe han, Albin Myers assoh!!    



Musik med mkt bra dunk gör en på så bra humör tkr jag!! Man blir glad å känner egentligen för att dansa oxå. Hihih   

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards