mustangmedusa

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Medusa Corsfeldt - 22 januari 2013 22:54

Jag ska använda mig av denna personens öknamn,  för ska inte nämna nåt riktigt namn. Men förhoppningsvis så fattar nog vissa vem jag menar iafal. Jag skriver av mig här på bloggen för att jag aldrig kmr kunna ha chansen att säga detta direkt till hen, så df gör det inget heller om hen skulle se detta. Då kanske hen skulle fatta nån gg, om det finns nåt innanför pannbenet på människan, vill säga..........   


Jag e' iafal så förbannat jävla trött på denna person som bara snackar så himla mkt skit!!!

*Du verkar göra det om jäkligt många tyvärr. Lever du på det lr?? Bara för att du inte ens vet vad jobb/arbete betyder..... Nu skiter jag dock i vad du säger för skit om andra, för det får de ta tag i själva....

Men eftersom du säger massa skit om mig, så e' det så att jag stör mig på det!!!!!!!

Det värsta e' nog att många du har sagt det till, korkat nog tror på dig, bara för att de inte vågar fråga mig...........

Så nu vill jag ha detta klart för mig, en gg för alla!!!!!! Vill inte ens skriva hen längre, utan jag skriver han, eftersom det e' en han det handlar om........ Pizzaface e' hans öknamn dådå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


För det första: Du vet ingenting om hur jag e' i sängen,, eftersom vi Aldrig ens har legat med varandra. Så du behöver inte gå å säga skit till massa folk,, för ingen vill nog ens veta vad dina drömmar handlar om!!!!!!!! 

Å för det andra: Du har tydligen problem med min bil å min körning. VARFÖR??! Jag har aldrig gjort nåt å det har aldrig hänt nåt för mig i trafiken ens. Så varför ens klaga??! Det e' inget fel på min bil. Bara för att din så kallade bil e' helrutten å skramlar i backen när du kör å den kmr ju direkt från skroten. Pinsamt att du ska klaga på min bil som jag skulle få minst 40tusen för om jag skulle sälja den,, men det kmr jag dock aldrig göra. När din bil skulle va mer värd på skroten än nån annanstans.... Men det kanske e' som man säger om hundar att "Sådan ägare, sådan hund",, detta kanske gäller bilar oxå, "Sådan bil, sådan ägare". Med tanke på att du har en fruktansvärt skabbig bil å du själv ser ut att ha skabb å massa annat skit oxå, för den delen. Hört talas om dusch å tandborste nån gg??!    

Å för det tredje: Du påstår tydligen att jag e' totalt blåst. Då kan jag hålla med om det,, jag var ju fruktansvärt, pinsamt blåst när jag råkade umgås med dig!!!!!!     Å så påstår du att jag har skabb,, men NEJ, det har jag inte å det har jag aldrig haft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Om inte du som ser skabbig ut, har smittat via luften i Åtvidaberg. Men nej å åter nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xd   

Å då för det fjärde: Bara för att jag INTE ville vara med dig,, så började du snacka skit om mig, för att du blev knäckt. Herregud,, tror du att du blir omtyckt när du håller på såhär då?!??!?! Du blir bara mer å mer hatad!!!!!!!

Väx upp istället....


Jag tror att det va allt för mig för denna gg. Men det skulle inte förvåna mig allt för mkt om jag får reda på mer......... Usch för dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har aldrig snackat skit om dig å det tänker jag inte göra heller,, för jag sjunker inte lika lågt som dig. Allt jag har skrivit i detta inlägg e' bara fakta så........ 


 



Av Medusa Corsfeldt - 22 januari 2013 16:13

Som vissa redan vet, så startade min bil utan problem igår, tack vare motorvärmaren å df åkte jag ju hem till familjen å sov här tills idag. Just nu e' jag ändå barnvakt åt brorsorna Emil å Adam,, för pappa e' på utvecklingssamtal med Albin å mamma har inte kmt hem från jobbet än...

Nyss kom jag iafal in igen från att ha vart ute å gått å tagit lite random-bilder i kylan. Tänkte ta fler bilder,, men det va för kallt å jag hade inga vantar, så mina händer hann nästan frysa sönder innan jag va inne igen.... xD 

För även att jag bor i lägenhet, mitt i samhället Åtvidaberg nu, så kmr alltid mitt hjärta stanna kvar på landet, eftersom jag e' uppvuxen på gården.   

Underbart, ska ni veta!!! 





        Förra onsdagen (den sextonde) föddes årets första lamm å det blev två baggar.

 





 

      

Mina älskade katter Mimmi & Lilla My, som jag har haft sen jag var nio år.   

De har ju bott på gården hela sina liv, så de kmr aldrig behöva flytta.

Det e' därför jag tänkte skaffa en kattunge att ha med mig i min lägenhet, så man alltid har sällskap. För älskar katter så mkt, heheh!!    

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards