mustangmedusa

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Medusa Corsfeldt - 14 november 2012 23:27

Efter Arbetsförmedlingen idag, va jag ju med världens bästa Mike å roligaste Alexander å jag måste bara få säga att jag har riktig träningsvärk i magen efter allt skratt alltså!! Fyan vad kul vi hade (å alltid har).    Dock åkte Alex hem vid 16, så då fortsatte bara jag å Mike ha roligt. Damn vilken flummig kväll det blev, helt jäkla fucking underbar!!     Körde t.o.m till Linköping, bara för att köpa mat på Donken när vi va hungriga, heheh. 

Men nu e' jag iafal hemma igen å fastnade framför datorn xd. Blir nog inte att va vaken lika länge som igår, för känner mig faktiskt lite trött å seg på ett himla bra sätt, efter denna dag xd.....

Men får se vad klockan blir när jag går å lägger mig    



    

Mike & Alexander på den tiden, då det fortfarande va grönt ute.....   

Folk som vågar va sig själva å skiter i vad andra tkr!!   


Av Medusa Corsfeldt - 14 november 2012 12:35

Idag verkar det va en ganska skön dag ute å det e' bra!!

Men nu måste jag ändå gå ut å sätta i motorvärmarkabeln till min kära bil å sen ska jag på lunch hos farmor å farfar innan jag ska till Åtvid för att gå till AF. Eftersom jag tyvärr inte kan leva på bara modellandet än, så letar jag ju "riktigt ordentlig" jobb oxå......   

Efter det ska jag äntligen träffa Mike igen!! Å några till roliga personer oxå.     

Har varken kört bil lr träffat utomstående folk sen i söndags. För har bara vart hemma å gjort massa hemmasysslor typ, sen då jag kom hem på söndagskvällen. Nog rekord på att inte ha kört bil på så många dagar å alltså har aldrig min bil bara stått i maskinhallen såhär länge utan att bli startad heller.

För jag har kört i stort sett mer lr mindre varje dag sen jag fick körkort för 1 å snart ett halvt år sen....... xd. 

Att köra bil e' ju det roligaste som finns tkr jag å df e' jag så lyckligt lottad till att ha en egen värsting!!!   


 

Av Medusa Corsfeldt - 14 november 2012 04:31

Jag har alltid vart en nattuggla!! Går å lägger mig sent å går upp sent känns bäst för mig.

Tidiga morgnar borde inte va tillåtet, det går bara inte gå upp då.

Känns bättre att t.ex gå å lägga sig kl. 03 å sen gå upp kl. 11 än att gå å lägga sig 22 å gå upp 06. Även att det e' lika många sovtimmar, så funkar det mkt bättre att göra det förstnämnda. 

Som nu t.ex har jag inte gått å lagt mig än, men det ska jag göra efter jag skrivit klart detta inlägg. Sen går jag upp 12-13 sådär. Sån e' jag å har alltid vart!!

Df jag hatade skolan!! Mest för att det alltid kändes som ett helvete att gå upp tidigt, iafal under vinterhalvåret då det va som att gå upp mitt i natten å dra till skolan. Försökte iafal alltid att lägga mig i tid, men oftast blev det ändå för få sovtimmar. Fast jag klarade mig ändå väldigt bra!! Jag har ju gått klart skiten å tagit studenten å jag fick helt okej betyg oxå så...


Natten e' alltid trevlig att va vaken på å jag tkr om mörker (å svart å grå färg), df skulle jag passa som att ha ett nattjobb lr iafal ett som börjar på eftermiddagen....    Men man får väl se vad som händer med just den saken. Borde väl egentligen försöka bryta denna vana......

Imorn (lr rättare sagt senare idag xd) ska jag till Arbetsförmedlingen igen,, det e' ju alltid lika trevligt.... eh xd. 

Så nu säger jag godnatt när andra säger godmorgon typ!!   


 

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards