mustangmedusa

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Medusa Corsfeldt - 12 november 2012 20:40

Härom veckan hände det en väldigt mogen grejj, som jag skulle ha skrivit om direkt, fast då hade jag inte fått tbx min dator å sen glömde jag helt enkelt bort att skriva om det. Men nu ska jag förklara....

Jag såg det dock aldrig sj, men det finns flera vittnen som berättade vad som hade hänt å jag har inget annat å säga mer än att det va patetiskt, töntigt å äckligt.....


Jo det va så att en natt på höstlovet när min bil stod i byn Falerum, så hade några mongon fått för sig att åka till min bil å hoppa ut ur sin bil, för att gå upp på mitt flak å fjanta å hoppa som fan å sen pissa på min bil å sen bara varva iväg i sin ruttna Volvo-skrothög!!! Klockan va då typ halv 4 på morgonen, så folk väcktes ju av det, eftersom min bil stod mitt i samhället typ. Kan inte fatta vart man får en sån omogen idé ifrån. Assoh, de kan ju inte haft nån toalett hemma, så de måste gå å pissa på min bil, bara för att den e' mer värd än vad de nånsin kmr att tjäna, eftersom de aldrig ens kmr få jobb, när de e' så  inkompetenta!!! 

Tyvärr var det ingen av vittnena som såg reg-numret på bilen som de kom dit med. Men det vi vet e' iafal att det va en grå Volvo kombi (940 lr 850) som va rutten (de flesta Volvo e' ju tyvärr det) å att det va ganska långa snubbar som utförde hoppandet på flaket å pisseriet. Den som körde bilen satt ju kvar under akten å sen bara varvade iväg, så man hade kunnat tro att bilen skulle explodera, sen när de va klara å drog!!! 

Dessa snubbar måste ha vart väldigt intelligenta å mogna.... NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

 

Nu hände det ju aldrig nåt farligt med min bil, som tur e', för allas trevnad, utan detta va bara sååååå omoget å idiotiskt att man bara kan garva åt det!! Men ändå så korkat att det finns sånt folk som inte har nåt liv å bara måste göra saker mot andra oskyldiga.... Förstår som sagt inte vf....    Men man får ju hoppas att de töntarna växer upp nån gg iafal!!!     Annars blir det inte roligt kan jag tala om................ 

 


Det e' inget fel på min bil å det har det aldrig vart heller   

 

Alla har väl minst en fiende som ogillar nån p.g.a avundsjuka, som jag nämnde i ett tidigare inlägg. Dock fattar jag inte vf man pissar på dens bil för det. Som om man sj anses som bättre då lr??! Skulle inte tro det. Snarare helt tvärtom å även väldigt fattig, eftersom man inte då verkar ha en toalett hemma...... Om man ens har ett hem??! xD Stackars jävlar....     

Av Medusa Corsfeldt - 12 november 2012 18:27

Nån gg framöver ska jag våga göra en tatuering som jag har tänkt i flera år... Jag e' väldigt nålrädd å hatar att t.ex ta sprutor, så jag har varken inte nån tatuering lr navelpiercing som jag oxå vill ha, men inte vågar skaffa p.g.a nålhatet!!   

Men i vår, då jäklar ska jag våga göra en tatuering på vaden å det ska bli denna Cobra, för det e' ju Shelby-Mustangens logga. Så himla cool!! Å så ska jag eventuellt ha en snygg text under ormen där det ska stå Shelby oxå. Eftersom jag e' helt frälst i Mustanger å kmr alltid att va   

 


Sen om det går bra, så ska jag även ha självaste Mustang-hästen som tatuering nånstans oxå, men vet inte vart än...... Kom gärna med nåt smart förslag om du som läser detta kmr på!!   

 

Av Medusa Corsfeldt - 12 november 2012 14:53

Så himla mkt avundsjuka det ska finnas i vårt land..... Vf??

Liksom vf kan inte folk va glada för andras skull nån gg istället för att bara ogilla p.g.a all denna avundsjuka?! 

Visst en normal å vanlig avundsjuka e' okej, för det kan man lätt känna lite av om man märker att nån har nåt som den sj vill ha t.ex

Men detta med att folk ska börja snacka massa skit å sprida ut falska rykten, det e' så jäkla töntigt å fegt, bara för att de nu e' så avundsjuka, så tror de att det går att botas genom att va elak istället. Fan va trött man blir på såna människor assoh.....

 

 

Detta har jag märkt så mkt av!! Speciellt eftersom man bor vid ett litet samhälle där typ alla vet vilka de flesta e'. Alla som inte känner mig lr e' vänner med mig, verkar faktiskt va så himla avis å då snackar de massa skit å sprider ut falska rykten. Hela tiden!!! Jag får höra det av folk som faktiskt e' mina vänner. Men jag fattar inte vart de där okända töntarna får all sin skit ifrån, för de känner ju inte mig å har aldrig ens snackat med mig lr nåt.

Visst, alla gillar mig väl inte, men jag ogillar väldigt många jag oxå. Skillnaden e' ju att jag skiter fullständigt i de som jag inte tkr om. Vf ens slösa tid på att snacka om de idioterna??! De som fortfarande snackar sin skit å sprider sina falska rykten om mig har ju inget liv å det bevisar bara att jag har ett väldigt bra å interssant liv, eftersom man måste snacka om det hela tiden.....   

Bara för att dessa personer verkar va så fega no-lifers å inte vågar va mina vänner lr då ta kontakt med mig, så får de skylla sig själva. Jag skiter i er å det har jag alltid gjort!! 

Jag har aldrig brytt mig om skitsnack å allt,, det e' bara principen av att folk ska hålla på som stör mig. Skaffa er ett liv istället förfan!!! Gör nåt kul.... Åk utanför samhället å upptäck nya saker.... Håll inte på å grupptrycka er, det e' bara för mesar... 


Å om nån frågar mig en fråga, då svarar ju jag ärligt. Men sen verkar folk påstå att man skryter lr nåt.. Men vafan, jag svarade ju bara för att du undrade..... Herregud assoh!!! Jobbigt när folks avundsjuka ska gå till överdrift   


 

Jag e' avundsjuk på alla de som äger en Mustang!!! Det kmr jag alltid att va, tills jag väl får min egen... Jag kan tala om för er att det e' oxå min enda avundsjuka jag har. Men jag skulle aldrig snacka skit om Mustang-ägare, för jag har dem som mina idoler å de e' ju så coola eftersom de då har en Mustang som jag äääälskar!!    Det finns inget annat jag nånsin behöver va avis på....



Jag har alltid vart mig sj å kmr alltid att va det!!    

 

 




Av Medusa Corsfeldt - 12 november 2012 03:47

Några tröjor jag vill ha, men som jag aldrig kan få:







Å så några skor som jag oxå vill ha, men heller aldrig kan få:



 



   




Självklart ska jag även visa bilen som jag vill ha, men aldrig kan få:


 


 

Av Medusa Corsfeldt - 12 november 2012 00:19

Världens bästa Mike hjälpte mig å fixa headern å jag blev faktiskt väldigt nöjd med den!!     Jag sj fattar typ tyvärr ingenting av photoshop xd. Df jag bara har haft en stor vanlig bild som header förrut.   Men nu gillar jag min blogg värsta mkt,, heheh...... Så jag ska börja blogga mkt mer ordentligt nu oxå.     


 

Påtal om Mike, så e' han den bästa person jag nånsin har träffat å lärt känna i hela mitt liv.

Underbaraste, roligaste, mysigaste å snällaste!!     

Det vet jag garanterat till 110 %, eftersom man träffar massa folk hela tiden av alla möjliga slag å kan då jämföra om det nu skulle behövas.

Men man vet att det e' helt sant när både hjärtat å hjärnan säger det... Som aldrig förr....   



   






 

                   Bilder på Mike å mig från Halloween; ROLIGT!!!!!    Vi har aldrig nånsin tråkigt.   

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards