mustangmedusa

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Medusa Corsfeldt - 17 maj 2012 18:07

Vädret vände igen å solen har skinit skönt de senaste timmarna!!   

Så förrut stack jag ut i skogen med hästarna å nästan hela familjen. Jag red på Goblin, mamma körde vagn med bror Adam bakom Musse å pappa körde vagn med bror Emil bakom Roxette. Riktigt mysigt!! Andra ggn i år som jag satt på en häst..... Eftersom min egen älskade häst dog i somras, så var detta fjärde ggn sen dess som jag har ridit..... Visst, Goblin som jag red på e' bara en B-ponny, d.v.s typ en halvmeter kortare än vad min stora underbara häst va. Men det va ändå kul assoh, för nu kan man rida utan att vilja gråta av saknad å sorg efter min häst   


Att uppleva naturen från hästryggen e' en väldigt härlig upplevelse!!   


   Minnen  

R.I.P my dear The queen of Meadow Green is Medusa   



Musse & Roxette  

 

Goblin      

Av Medusa Corsfeldt - 17 maj 2012 13:37

Idag blev det massa grillat till lunch med familjen. Riktigt gott å trevligt!!   Mina älsklingar (katter) va oxå med å ville smaka massa, thihih......


   Jag tog dock ingen egentagen bild på grillandet, för hade inte kameran då. Så jag tar bara en bild från google. Men kött som kött så!!   




         



Först blev det iafal att sova till halv tolv å det va väldigt välbehövligt kan jag tala om.......

För en stund sen sken solen jättefint, men nu har det börjat regna.... Deprimerande!! Så df sitter jag nu inne vid datan tills vidare.... xd 

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards