mustangmedusa

Alla inlägg under maj 2012

Av Medusa Corsfeldt - 31 maj 2012 12:05

Sommaren som hade kmt starkt förra veckan, verkar va helt borta nu igen.....    Det har blivit kallt å regnit.... Usch!!! Vill ju ha sol å värme liksom..... Skitvecka!!!!! 


Bara för att, så lägger jag upp en liten bildbomb på hästarna som jag tog på en dag förra veckan när det va så varmt å fint!!  



Roxette älskar sommaren     (älskar bilden  )             

     


Hoppas sommaren kmr på riktigt snart..........    

Av Medusa Corsfeldt - 25 maj 2012 15:15

De senaste dagarna har ju vädret vart så himla underbart bra å df har man typ vart ute hela dagarna å df har det blivit lite mindre bloggande. Men nu gör jag en mobilbloggfrån min plats i solstolen..... ;-) inte för att jag har nåt speciellt att säga till er. Utan bara för att berätta vad gör så ni vet, eftersom vissa undrar när nästa blogginlägg kmr..... Ikväll blir det iafal att åka båt till en ö å sen tälta där å så kanske ta årets första dopp. Sånt man får se!! ;-)Men nu ska jag inte skriva mer. Men ni får ha det så bra alla, så hörs vi snart igen.... :-)

Av Medusa Corsfeldt - 22 maj 2012 12:36



När idioterna väl har skaffat sig sina liv, så kan allt bli frid å fröjd igen....... Men det verkar va jävligt svårt för no-lifers att hitta ett liv, för de e' ju för korkade för att ens försöka.....     

Av Medusa Corsfeldt - 22 maj 2012 10:14

Fyfan va förbannad jag blir på visst folk!!!   

Man har ju fan inget jävla liv om man bara lever på att snacka massa skit lr sprida ut falska jävla rykten!! 

En annan sak: Ta reda på fakta innan du/ni kmr med era förutfattade meningar som ändå inte stämmer. Hur jävla omogen kan man va....?! Fattar inte!! FAN!!! 

Ni som inte vet nånting kan lika gärna hålla käften assoh!! Å istället för att gå runt å snacka skit, kan man för i helvete va såpass smart att man tar reda på saker innan man dömer. Fast det går ju inte, för ni verkar inte ha nåt i skallen som gör att ni fattar saker.

Jävla idioter!!!! Låt mig va å skaffa er varsitt jävla liv, om ni inte kan bete er som normala människor!!!   


 

Av Medusa Corsfeldt - 21 maj 2012 10:57

Igår blev det att "storhandla" på Biltema, för min kära bil ska glänsa å bli så fin som aldrig förr, både utvändigt å invändigt!!!   

Dessutom ska rost lagas å nya däck ska dit. Så den kmr bli som ny!!   


Älskar vädret på tal om annat...  


Nu sitter man iafal i skolan å inte gör ett skit typ. Gillar (not) känslan som man får när man för en ggs skull kmr i bra tid till skolan å sen har vi ingen lektion, för läraren e' borta å så har vi håltimme till 1..... Så man har fått sitta här från kl. tio..... Men dags att äta mat nu iafal!!  


    

Av Medusa Corsfeldt - 19 maj 2012 17:42

Idag var jag med familjen på Astrid Lindgrens värld i Vimmerby!! Riktigt mysigt å vädret va underbart oxå, dock blåste det lite för mkt ibland, men solen var iafal framme å värmde, för det mesta!!  


 En bildbomb med lite text, kmr nu då....

 

Jag e' ju inte direkt en stor människa, men just vid detta tillfälle kände man sig ännu mindre än vanligt....!!  

Bror Emil va oxå å hälsade på Nils Karlsson Pyssling!!  

    

På toan fick alla tre bröder, Albin, Emil å Adam plats!!  

Man kunde inte ha svårt med att läsa iafal.....  

Adam hos Pippi.  

Emil klättrar i Pippis träd.  

Kling, Klang å Prusiluskan va på ett bra humör idag......    (men lustigt nog så satt de utanför Lottas hus å inte vid Pippis...... ;o) 

Macken på Bråkmakaregatan......

Mamma å Albin.  

Adam å pappa.   

Adam vann (helt sj) den näst största klubban i Lyckohjulet!! Han har alltid tur, den lille pojjken!!          

             

Av Medusa Corsfeldt - 18 maj 2012 17:47

  Grillade flintastek förrut!! Det e' ju så gott å man ska passa på när vädret e' så fint!!  

Nu ska vi ut å gå en promenad med hästarna i skogen.....    

Av Medusa Corsfeldt - 18 maj 2012 16:26

Jag lyckades få mamma att ta en bild som gör att man iafal ser klänningen bättre!!   Plus att jag tog på mig min röda skinnjacka oxå!! Jag bara ÄLSKAR skinn/läder å allt sånt, det e' så jäkla snyggt å coolt!!   


Min lilla älsklings-kaka fick oxå va med på bilden, men hon ville inte titta i kameran tyvärr...... xd


 

Jag vet inte om folk egentligen bryr sig om vad man har för kläder lr om ni liksom tkr det kan va kul å se vad man typ har köpt nån gg.... Det finns ju vissa som visar sånt i bloggen.... Finns säkert många som gillar det å andra som inte gillar det.......    Vad tkr ni?? Svara gärna....   


Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards