mustangmedusa

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Medusa Corsfeldt - 1 februari 2012 18:56

Nu har man nyss firat färdigt bror Albin, som blev 12 år idag!!    (tog dock inga nya bilder, men det gör väl inget xd)

Lägger upp lite gamla bilder, som jag har i datorn, som Albin e' med på bara....


   Bror Emil & Albin i en droska på High Chaparral sommaren 2009....


 

Jag tkte själv att denna bild blev ganska cool.... Sommaren 2010.  


   

Här e' Albin å våran kusin Tomas, som byggde denna koja helt själva under sommaren 2010....  


Albin längst till höger!! Med på bilden e' även bror Emil å kusinerna linus å Tomas. Sommaren 2010....


   

Den sista bilden jag har i datorn, som Albin e' med på, e' denna bild tsms med bror Emil. Tagen sommaren 2010 oxå...


Grattis Albin!!!!     

Av Medusa Corsfeldt - 1 februari 2012 15:20

För en stund sen tänkte jag börja plugga lite religion, som vi har prov i nästa vecka. Jag tog upp alla papper å la i en hög i soffan..... Men då kom min lilla busiga katt Mimmi-kakan å bara la sig över alla papper helt plötsligt. Som att hon inte vill att jag ska plugga, utan att jag ska bry mig om henne istället!!   .... Sen när jag försökte dra fram ett, så "slog" hon mig med tassen å rev till lite på handen..... xD   


 

Tänk om jag skulle ta å berätta detta argument för läraren, om vf jag inte har kunnat plugga nåt...?! xD   

Av Medusa Corsfeldt - 1 februari 2012 11:22



Nu e' man tbx i skolan igen (en hel ordentlig skoldag assoh) å dagen har vart väldigt seg hittills....... Vill hem å sova!!! Men som tur e' så slutar vi inte allt för sent idag. Kanske tidigare dessutom....     


Förresten så går min kära bil superduper nu igen,, efter lite fix i motorn som behövde göras....    Så det var bara igår som den fick stå, medans jag lånade farfars ena bil....   

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards