mustangmedusa

Alla inlägg under februari 2012

Av Medusa Corsfeldt - 27 februari 2012 17:08

Idag började skolan igen då, efter ett bra å välbehövligt lov!! Pisstråkigt att va i skolan igen.... Menmen,, man har ju inget val....    

Imorn måste jag iafal lämna in datorn...... Hoppas jag inte blir utan den för länge......     Den funkar knappt längre, det e' df jag knappt har bloggat den senaste tiden, för jag sitter knappt med den!! Har ju dessutom gjort massa andra saker på lovet....  


Just nu sitter jag iafal hemma å e' lite barnvakt åt bror Emil & Adam,, fast de klarar sig själva å tittar på Smurfarna, så jag sitter vid datorn..... Ett under om jag hinner skriva klart detta innan datorn laggar sönder..... xd


   

Av Medusa Corsfeldt - 23 februari 2012 23:18


Jag totalälskar denna låt, den e' ju underbar!!!!    Kan sjunga hela utantill,, om jag vill. Som när jag kör min bil...... Allra bäst e' meningen: *För jag har sån smaaaaak, för bilar med flaaaaaak* ....... Det passar så bra in på mig!!!     Så rolig å så jäkla skön låt!!!   

Av Medusa Corsfeldt - 22 februari 2012 16:29

Som jag nämnde i senaste blogginlägget så funkar knappt min dator som den ska å därför har jag inte bloggat så mkt de senaste dagarna..... Dessutom e' det ju lov nu, så då gör man massa saker istället för att sitta å skriva här!! Men den största anledningen till mitt låga bloggande e' för att datorn kmr snart lägga av helt å hållet,, det e' ett litet under om jag hinner skriva klart detta inlägg å så, innan datan kanske laggar sönder...... Fast nästa vecka börjar ju skolan igen å då måste jag lämna in datorn,, får se hur lång tid det kan ta!! Hoppas på inte allför många dagar, för vi behöver ju datorn i skolan jämnt, annars kan man knappt jobba med nånting........ Stört egentligen!! Men så e' det....  


Det e' tur att man har facebook i mobilen iafal, för den dampar aldrig!!    


Min bil har oxå lite problem för tillfället.... Typiskt!! Så tråkigt å jobbigt....... Men pappa ska fixa den på lördag, annars blir det verkstan.....!!  



   

Av Medusa Corsfeldt - 19 februari 2012 16:06

Min dator, som man fick från skolan för länge sen håller nu på å sjunger på sin sista refräng...... Snart kmr den lägga av helt!!!!  Den dampar som fan å laggar, ibland går det inte ens å trycka nånstans, för då börjar en blå ring bara snurra å slutar aldrig, så man får starta om datajäveln, för att kunna använda den.....  

Det e' därför jag inte har orkat bloggat sen i torsdags. Bara för att datorn jävlas......... Men nu gör jag ett försök iafal....   


Nu e' det ju sportlov, jääkligt skönt å välbehövligt!! Dock störande att datorn ska bli såhär nu, får jag kan inte fixa den förrän skolan börjar igen.... -.-  ... hmmmmm.....


Såhär känner jag just nu, å vi låtsas då att det e' datorn man sparkar på alltså...... För det lustigast e' att den håller på dampar å laggar utan anledning......  man blir ju själv värsta irriterad å sur när det e' såhär..... 

Av Medusa Corsfeldt - 16 februari 2012 12:12

Nu har jag vaknat ordentligt å har datorn i knät!! Blev att va hemma från skolan idag, för jag har så ont i armen å så mår jag inte bra heller,, förkylning å halsont börjar kma + att jag hade ont i ryggen redan innan.....    Men bättre att va hemma från skolan å vila upp sig ordentligt idag å imorn, för annars skiter det sig på lördag, då jag å min projektgrupp ska ha den dagen med ett stort kalas som har med vårt projektarbete å göra....... 

Men imorse vid typ strax efter åtta, så skulle jag ju sjukanmäla mig å gjorde som det stod att man skulle göra. Dock e' det skitkrångligt å ett totalt jäkla värdelöst sätt att ha sjukanmälning på..... Så med andra ord fick jag ändå ett töntigt sms om att jag var ogiltigt frånvarande på första lektionen sombörjade halv nio. VAFAN....??! Nya skolsystemet suger.....   Det verkar ju inte ens funka.... Lr så har vi fått fel info om det...... -.-   

Menmen,, nu skiter jag i det å ser fram emot att det e' lov nästa vecka, så man kan vila upp sig ordentligt......   


   


Av Medusa Corsfeldt - 15 februari 2012 19:41

Fuck sånahär dagar som man bara vill ligga å sova hela dagen, för man orkar ingenting......!!!!! 

Å så blir vädret bara värre å värre, just df blir måendet sämre...... Man blir deprimerad helt enkelt!! Vill ju ha vår!!!!!    Dessutom e' det inte kul när man får en ofrivillig sladd, fast man har 4wd:n i å då e' det verkligen för halt.........  


 

Av Medusa Corsfeldt - 14 februari 2012 22:33

Idag har då kärlekens födelsedag vart!! Det har vart extra roligt å mysigt tkr jag allt...  


Dock har man märkt att måna gnäller å klagar på denna dag. Töntigt att göra det tkr jag!! Med tanke på att det bara e' singlar som dummar sig, så säger jag såhär: skaffa en partner lr annars kan ni fira hjärtdagen med andra nära å kära istället för att försöka förstöra mellan massa andra härliga förhållanden, med erat gnäll.....  Tack!!!    För alla som har en partner har vart extra glada å mysiga idag.       


Vi slutade tidigt idag å det va skönt!! Dock hade jag ändå slutat strax före två, om vi hade slutat senare, för jag va på vårdcentralen å fick en spruta. DAMN, vad ont det gjorde!! Jag hatar sprutor. Hemskt fan!! Gör fortfarande lite ont å hela överarmen e' stel..... Menmen......   Efter det kände jag att jag behövde tröst-shoppa, så jag åkte till Lkpg å bara shoppade sånt jag ville ha!!   Var dessutom inne på Biltema å köpte lite välbehövliga saker till min kära bil......   


Påtal om min bil, så mår den inte så bra just nu, för måste fixa bränslefiltret igen.... Tur att jag har en så snäll pappa, som fixar det åt mig imorn, så jag slipper gå uppe extra tidigt själv!!   Han ska ändå upp tidigt imorn,eftersomd et snöar som fan, så det blir mkt snöröjning för honom å farfar imorn......

Jag som ville ha vår.......   Så trött på snön å hela vintern, helt enkelt.......  


 



Av Medusa Corsfeldt - 13 februari 2012 22:16


Så sant så.......  Synd att vissa förstör sina liv p.g.a alkohol.....   

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards