mustangmedusa

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Medusa Corsfeldt - 7 april 2013 20:15

Det har vart lika soligt å underbart väder idag, som igår, så kunde sola på balkongen å bli ännu mer brun, härligt-härligt!!!   

Sen har jag haft hemma-spa under tiden som min älskade Mike diskade å dammsugade i hela min lägenhet,, han e' sååå bra han!!   


Lite senare sen så åkte vi runt massa tills vi såg Mustanger i lilla Åtvidaberg å då ville jag ju naturligtvis stanna å kolla..... Sen blev det bara bättre å bättre!!! Blev vän med ägarna, tog massa bilder å sist men inte minst, så fick jag ÅKA med i en av Mustangerna. (jag filmade t.o.m,, men lägger inte upp filmen idag, kanske en annan dag...) Fett jäkla underbart, kan jag tala om!!!

Ni som var på Elmia bör känna igen Super Snaken, för den var utställd där, uppe på en lift. Å det finns inte så många GT1000 som ser ut såhär. Finns inte så många över huvudtaget....   


Det finns inget bättre ljud än en V8 från en Mustang!!!!!   

Våren e' nästan helt här nu, najjjjjsssssss!!!! All snö måste bara försvinna ordentligt innan det blir vår på riktigt....


 


 

Innan den kördes ut.....


 


 


 

Inredningen e' så jäkla cool i den här gula skönheten!!!!!!   


 


Nu sitter jag iafal vid tv:n å ser på Under Employed,, alone,, saknar Mike..... Imorn ska jag iafal på jobbkursen igen å så hoppas jag på fortsatt soligt väder, så man kan bli brunare, heheh....

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll, gott folk!!   




Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards