mustangmedusa

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Medusa Corsfeldt - 2 mars 2013 22:49

Nu har jag ju bott i över två månader i min lägenhet å jag kan därför börja kalla det för hemma!! Men jag säger även hemma till stället jag växte upp på; hemma hos familjen på gården på landet. Jag får alltså säga "hemma hos familjen" eller "hemma i min lägenhet". Ungefär en gång i veckan brukar jag vara hos familjen å hälsa på eller ibland kanske sova där nån natt oxå. För jag håller min familj väldigt nära!! Jag har ju dessutom mina två älskade katter kvar hos dem å de blir alltid så glada när jag kommer hem dit å sen blir de ledsna när jag ska åka därifrån igen, heheh....


Nu idag e' jag i min lägenhet med min Mike!!! Men jag var hemma hos familjen från i torsdags tills idag mitt på dagen.....


Min lilla kaka kommer alltid å möter mig när jag kommer hem till gården...   


 

Mysing satte sig i min väska, för hon ville inte att jag skulle packa ner mina saker å åka iväg... Lr så ville hon följa med mig..?!   


  


Jag tog iafal endel bilder när jag va hos familjen. För det e' som jag har sagt en gång tidigare: vart jag än kommer leva/bo, så kommer mitt hjärta alltid tillhöra landet..   

Här kommer lite random-bilder då:


   

Lite olika slags sommarleksaker...   




   

Lösdrifts-fårskallarna.....


 

Fåren som har fått lamm eller snart ska få lamm, befinner sig inne...



   

Roxette å Goblin på övre bilden.

Musse på undre...



       

Traktorer å sånt...



 

P1800 som hyr garageplats över vintern....


 

Doften   




 

Avslutar detta inlägg genom att lägga in en ny liten bild på mig...   


Ha en fortsatt trevlig helg på er alla!!   



Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards