mustangmedusa

Alla inlägg under maj 2013

Av Medusa Corsfeldt - 28 maj 2013 13:25

Skogen e' viktig!! Alla behöver skogen!!

Men ibland måste man ju gallra/avverka å sånt. Vissa okunniga verkar tro att det handlar om att förstöra skogen, men så e' det inte. Utan man måste göra det ibland, för att man ska plantera, så nytt växer upp...

Skördare, skotare å timmerbilar e' därför viktiga fordon. Såna som röjer e' oxå viktiga, så de kan ta bort allt skit som växer som ogräs i skogen å hindrar träden att växa orentligt.

Dock så finns det ju ställen där skogen huggs ner å sen ska det byggas massa byggnader å skit där istället, det gillar man inte däremot!! 


Det skulle inte finnas nåt liv om inte skogen fanns.... 

Skogen e' vacker!! 


 

Men tänk så många som inte skulle få värme i sina hus om inte ved gjordes....

Å vilket material e' bättre än trä...??!

 

 

 

 


Av Medusa Corsfeldt - 27 maj 2013 16:30

Tiden går väldigt fort!! Idag e' det bara en månad kvar tills lilla jag fyller 20 år....   

Dock så undrar jag vart solen å värmen har tagit vägen...??! Det va ju hur länge sen som helst att solen var framme tillsammans med ett stekande varmt väder...... Nu om solen väl tittar fram mellan molnen, så e' det ändå nästan bara samtidigt som det regnar å blåser......   

 Usch, vad tråkigt det e' med regn å rusk hela tiden!!   


 

Det var ju t.o.m mer sol när det fortfarande var snö ute,, bara att det var kallare då.... 

 

Jag längtar till ordentlig sommar med sol, bad, bilträffar, marknader, Öland.......   

Av Medusa Corsfeldt - 26 maj 2013 16:26

Idag har man ätit middag på restaurang med familjen + farmor & farfar å även kusin Tomas!!   


Vädret har ju tyvärr vart skit typ hela dagen å e' det än,, det e' synd å skittråkigt.... 


               


   

Av Medusa Corsfeldt - 25 maj 2013 16:15

Finns nog inget som jag hatar mer än förjävliga flugor just nu.........   

Sjukt irriterande å störande fanskap e' vad de e'!! Fattar inte varför de finns, för de gör ju ingen nytta ens...


 



Av Medusa Corsfeldt - 23 maj 2013 18:01

Jag gillar,, jag gillar!!!!!!!!!!!!!!   

Du får tycka vad du vill, men jag gillar ändå!!   

Älskar nitar å läder så...   


     



Coolt · Mode
Av Medusa Corsfeldt - 22 maj 2013 17:45

Skön   

Av Medusa Corsfeldt - 20 maj 2013 22:42

Nu kommer det ett ganska argt inlägg!! Men eftersom det e' mig egen blogg, så skriver jag exakt vad jag vill å det e' ju ditt eget val om du vill läsa eller inte....

Dessutom måste jag få skriva av mig här i bloggen, för kan ju inte skrika ut över staden eller banka in det i skallen på denna människa, för hen skulle inte fatta ändå.......  Jag nämner inget namn, men jag tänker skriva till "DU",, eftersom allt som står vill jag säga till denna person, fast det kan jag ej, eftersom jag aldrig vill gå nära människan...... (de som känner mig, vet mycket väl vem jag menar i Åtvidaberg alltså...) 

Kan oxå säga att detta e' absolut inget skitsnack,, utan bara fakta!!!!! 


Jag fattar inte vad ditt jäkla problem e'!!! Du snackar alltid skit om mig å sprider ut falska rykten, fast jag aldrig har gjort dig nåt!!! Det måste ju vara för att du e' så fucking avis på mig eller...?! Varför skulle du annars ljuga om massa skit för att försöka få folk att tycka illa om mig??! Förresten, varför skulle ens någon människa tycka bättre om dig för att du lever på att spruta diarré ut ur munnen, bara för att du inte orkar gå på toaletten å skita ur dig dina problem??!?! Jag e' så fruktansvärt jävla trött på dig!!!!!!!! 

Ge upp nån gång!! Du har hållt på i över ett år å "levt". Skaffa ett liv istället!!!!

Hela hösten visade du dessutom ditt feta finger mot mig, när du såg mig å då du råkade åka med nån. Men när man har haft oturen att se dig ensam, så vänder du bort dig å e' så rädd!!! Stackars jävel!!!! Visar du fingret för att folk ska få veta att du gillar att stoppa upp det i röven å sen slicka på det eller??! Man skulle kunna tro det...... För du e' så jävla äcklig!!!! Folk säger alltid att du luktar jävligt illa,, så lär dig å duscha. Det e' inte jobbigt......

Sen så hotar du med att bränna ner min bil,, hur moget hot e' det om jag får fråga??! 

Ibland blir jag så förbannad på dig att jag bara vill köra över dig. Men sen tänker jag alltid efter å kommer fram till att det skulle vara så himla synd om min bil då!!!!!

Jag skiter i dig, för du e' ett äckligt, patetiskt as. Men jag tycker du kan sluta upp med all skit å skaffa dig ett liv istället. För det kommer bara bli synd om dig sen annars....

När du gick i högstadiet så var du tydligen mobbad. Det kan jag verkligen fatta att du var, så som du behandlar folk å beter dig mot din omgivning. Ingen, absolut ingen tycker om dig då!!!!! Så ingen fattar varför du håller på å snackar så jäkla mycket skit,, för det e' ju inte bara om mig, men det kanske e' mest om mig....

Dra åt helvete!!!   

Det kliar av hat i hela min kropp mot dig,, usch!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

 

Kan säga såhär till er läsare nu: jag bryr mig inte vad folk tycker om mig, det har jag aldrig gjort å det kommer jag heller aldrig att göra!! MEN, jag vill att folk ska få veta sanningen innan de dömmer mig. Det e' ju tyvärr folk som tror på skitsnack å skitrykten, bara för att de oxå e' så fega att de inte vågar fråga mig om det stämmer eller inte....

Så kan jag avsluta med att om ni nånsin hör nåt skit om mig,, så ska ni veta att det stämmer inte!!!! Kom sedan till mig å berätta vad ni har hört, speciellt om det fortsätter vara från denna patetiska person som jag nyss har skrivit om..... 

 

Peace förövrigt!!!   


 


 

 

Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards