mustangmedusa

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Medusa Corsfeldt - 6 december 2012 23:03

Då ska min kära bil till Bilprovningen!! Vet inte den kmr gå igenom,, men hoppas det iafal... Annars får det bli en stund på verkstan efteråt å sen ombes. Först å främst måste man ju ta sig dit i detta svåra väglag.....

Men tror faktiskt att det ska gå bra imorn...   

För ett år sen när det va besiktning sist, då va jag fan typ nästan mer nervös än vad jag va när jag hade uppkörning för ett å ett halvt år sen....    Vet inte vf xD. Menmen... 


Denna bild togs i början av September när det fortfarande var typ sommar å efter en rolig off-road-körning.... Hihih     


Idag har det iafal vart en lugn dag å jag har spenderat några lugna timmar framåt kvällskvisten ute i stallet å tagit hand om hästarna, kaninerna å fåren. Å julpyntat därute dessutom. Mysigt!!    


Nu blir det att kolla på några gamla avsnitt av Andra Avenyn. Gillar den serien!! Började kolla några avsnitt i måndags å idag ska jag börja kolla nr 21. Med andra ord har det gått åt några timmar varje kväll/natt åt att kolla.. Heheh   

 

Av Medusa Corsfeldt - 6 december 2012 17:31

Det känns himla roligt när man märker hur bloggen växer å man får fler å fler s.k prenumeranter av just det jag skriver. Känns så bra att många dessutom trycker på gilla-knappen!!     Å jag får ofta snälla, roliga å bra kommentarer    (har faktiskt aldrig fått en elak kommentar lr så å det e' bara tur för andras trevnad,, heheh).

För det e' ju allas eget val om de vill läsa min blogg å följa mig å sådär. Df känns det alltid kul när besöksstatistiken e' på flera hundra varje dag.   . 

Jag e' själv väldigt nöjd med min blogg å jag gillar den mkt helt enkelt. Speciellt efter jag fick headern som jag har. Innan hade jag bara en vanlig bild överst å det såg inte lika kul ut. Nu ser det ju näst intill proffsigt ut å mkt roligare att kolla bloggen varje dag. 

Jag har ju inget direkt tema på bloggen, utan jag skriver om allt möjligt å vad som faller mig in helt enkelt!! 

Nu har jag ju haft denna blogg i typ ett år, men i våras å somras bloggade jag väldigt sällan. Men i höstas å nu i vinter bloggar jag ordentligt igen, som förra vintern.... Antar att man sitter ju mkt mer vid datan såhär års så. Heheh   

Nu vill jag avslutningsvis till detta inlägg bara säga tack till alla underbara människor som finns där ute!!   

Kan även säga att idioterna som tyvärr oxa finns, borde lära sig ett å annat.... Menmen xd ....



  

  Slänger bara in en bild, för att ett inlägg ser mkt trevligare ut då, än om man inte tar med nån bild....   


Presentation


Hej där!! Kul att du har hittat hit!! :D
Snabbfakta om mig kommer här:
Namn: Medusa
Födelsedag: 27 juni 1993
Bor: Åtvidaberg
Jobb: Som fotomodell
Egna djur: Katter & kaniner. Hade häst förr...
Undrar du nåt, så e' det bara att fråga!! :D

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är roligast & intressantast att läsa & titta på i en blogg??
 Djur
 Mode/skönhet
 Roligheter
 Fakta
 Tips
 Tankar
 Film
 Musik
 Böcker
 Mat
 Spelar ingen roll, bara det e' massa bilder
 Spelar ingen roll, bara det e' massa att läsa
 Annat (skriv då vad du tycker)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken

För kära osvenska läsare

Besöksstatistik

MustangMedusaPics

         

       

 

 

 

 

       

 

 

 

   

      

                         

Kloka ord:

*Man kan aldrig tycka om alla, men man kan däremot alltid acceptera/respektera alla. Om de nu förtjänar det....*

 

*Behandla andra som du själv vill bli behandlad tillbaka av dem. Med andra ord: behandla andra som de behandlar dig...*

 

*Var dig själv. Alltid!!* 

Puss & kram skumbanan!

 


Ovido - Quiz & Flashcards